• ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر: 4880
  • readingTime: ۲ دقیقه
بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 6 بر یک از سد آویسا خوزستان گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری 6 دیدار روز جمعه 11 بهمن ماه 98 پیگیری شد که در یکی از مهمترین مسابقات تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل آویسا خوزستان قرار گرفت و در نهایت توانست با نتیجه ۶ بر ۱ این حریف خوزستانی را شکست دهد.

مریم رهیده، صفورا جعفری، شقایق روزبهان و هاجر دباغی (سه گل) برای طلایی پوشان اصفهانی و الهام انصاری نیز برای خوزستانی ها گلزنی کردند. سپاهانی ها ۳۲ امتیازی شدند و در رده سوم قرار گرفتند و در سوی دیگر نیز نماینده خوزستان با ۴ امتیاز کماکان در رده یازدهم جدول رده بندی حضور دارد.

شهرداری بم در دیدار این هفته به مصاف همشهری خود شهرداری سیرجان رفت و در پایان توانست با برتری ۴ گله به کار خود پایان دهد. بهناز طاهر خانی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و منا حمودی بازیکنانی هستند که در این بازی گلزنی کردند. آنها اکنون بدون شکست و با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند. سیرجانی ها اما ۳۲ امتیازی باقی ماندند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

وچان کردستان دومین تیم صدرنشین بود که توانست در دیدار روز جمعه هم به برتری برسد تا همچنان در تعقیب حریف بمی باشد. آنها در این بازی با چهار گل مرضیه نیکخواه، حلاله عبدالهی و سمیه خرمی (۲ گل) تیم سینا بوشهر را از پیش رو برداشتند. آنها با تنها سه امتیاز کمتر و ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند. بوشهری ها هم با این شکست کماکان سه امتیازی باقی ماندند تا همچنان در قعر جدول رده بندی قرار بگیرند.

هیات فوتبال کرج در ادامه بردهایی که پس از حضور ایراندوست به دست آوردند در دیدار روز جمعه نیز توانستند از پس حریف ارومیه ای بگذرند. سارا قمی و پرناز زاده حسینعلی دو بازیکنی بودند که در این بازی توانستند گلزنی کنند. کرجی ها با این برد ۲۲ امتیازی شدند و به رده ششم جدول رده بندی صعود کردند. ارومیه ای ها هم با شکست در این بازی همچنان با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

پالایش گاز ایلام دیگر تیم پیروز در دیدارهای انجام شده بود، آنها در بازی برابر ملوان توانستند به برتری سه بر صفر دست پیدا کنند. زهرا حاتم نژاد، زهره عینی و فاطمه حسینی نژاد سه بازیکنی بودند که برای ایلامی ها درا ین بازی گلزنی کردند و باعث ۲۸ امتیازی این تیم شدند. آنها اکنون در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و در سوی دیگر ملوانان نیز با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ذوبی ها نیز آخرین برنده دیدارهای این هفته بودند، آنها در این بازی با دو گل بر حریف خود چیره شدند و توانستند خود ۱۸ امتیازی کنند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر تیم زاگرس شیراز با این شکست خانگی کماکان ۹ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =