تابش

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون مربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی، حرکت فدراسیون فوتبال را حرفه ای قلمداد نکرد.

به گزارش ایراسین، این روزها بحث بحث سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران است، این موضوع با واکنش مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همراه شده که وی در خصوص این موضوع اظهار داشت: من نمی‌دانم که آیا فدراسیون با امیر قلعه نویی صحبت کرده یا خیر اما به نظر می‌رسد صحبت هایی در این مورد صورت گرفته است، استنباط همه این است که این ارتباط برقرار شده، در برنامه زنده تلویزیونی هم مجری به این مسئله اشاره کرد.

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی، علی دایی و امیر قلعه نویی سه گزینه هدایت تیم ملی بودند، با توجه به اینکه گل‌محمدی به پرسپولیس رفت حضور او در تیم ملی منتفی شد، علی دایی یک مربی آزاد محسوب می شود که تحت قرارداد باشگاهی نیست اما امیر قلعه نویی سرمربی  تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان می باشد و تحت قرارداد این باشگاه تا پایان فصل است.

مسعود تابش با بیان اینکه انتظار من این بود که قبل از عنوان کردن این موضوع با باشگاه سپاهان صحبت می‌شد، گفت: سخنگوی فدراسیون فوتبال هنوز اعلام می‌کند روی دو گزینه داخلی بحث داریم و به این ترتیب استنباط مردم و هواداران ما این است که برنامه امیر قلعه‌نویی تمام شده است، مجری برنامه زنده تلویزیونی هم گفت ما فکر می‌کنیم کار امیر قلعه نویی تمام شده و حتی فرزاد مجیدی هم در برنامه زنده تلویزیونی سرمربیگری تیم ملی را به قلعه نویی تبریک گفت که من از این مسئله واقعا تعجب می کنم، فدراسیون باید قبل از هر تماسی و هر صحبتی با ما گفتگو می کرد و کارشان حرفه ای نیست.

وی تصریح کرد: من دو روز قبل برای اولین بار خودم با قلعه‌نویی در مورد داستان تیم‌ملی صحبت کردم، فدراسیون هم با من هیچ مذاکره مستقیم مبنی بر مکاتبه با قلعه‌نویی یا انتخاب وی نداشته است، نمی‌دانم که چه ارتباطی بین قلعه‌نویی و فدراسیون برقرار شده و حتی نمی‌دانم که اصلا با سرمربی ما صحبت شده یا خیر. قلعه‌نویی هم اشاره‌ای نکرد که فدراسیون با من صحبت کرده و البته این موضوع را تکذیب هم نکرد، تنها به من گفت که اولویت اول دوم و سوم من سپاهان  می باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: ۱۰ روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم، ما هم به عنوان یک تیم ملی به این مسابقات می‌رویم و باید از حیثیت فوتبال این مملکت دفاع کنیم، در این مقطع خاص شرایط نامناسبی فراهم شده و اصلاً تمرکز ما به هم ریخته است، نزدیک ۲ ماه است که این بحث مطرح شده، باید در آن زمان می‌آمدند و مستقیم صحبت و مذاکره می کردند و اگر می‌خواستند وی را ببرند باید رضایت باشگاه سپاهان را جلب می‌کردند، باشگاه با نظر قلعه نویی یارگیری کرده و در نیم فصل هم با نظر وی یارگیری کردیم، در این شرایط سپاهان ضرر خواهد کرد.

مسعود تابش در پایان گفت: هیچ توافقی با فدراسیون نداشتیم و در مورد این که سرمربی ما مشترک باشد یا نباشد، در سپاهان باشد یا به تیم ملی برود هم هیچ صحبتی با فدراسیون نداشتیم و اطلاعات ما فقط در حد همین مطالبی است که در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شوند، فدراسیون باید بیاید و موضع خودش را به صورت قطعی اعلام کند که چه کسی مدنظرش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =