تابش

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در تنظیم قراردادها دقت کافی داشته‌ایم و امور حقوقی ما روی این مسائل به خوبی نظارت دارد.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: ما همیشه سعی کردیم براساس بودجه، برنامه‌ریزی و استراتژی خودمان بازیکن جذب کنیم، من به باشگاه‌های دیگر کاری ندارم و در مورد آن‌ها صحبت نمی‌کنم اما ما هیچ زمانی دچار چنین مشکلاتی نشدیم، همیشه حق و حقوق بازیکنان و مربیان ایرانی و خارجی خودمان را به موقع داده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون پرونده بین‌المللی نداریم، تنها یک پرونده مربوط به برونوسزار بود که حدود 400 هزار دلار باید به ما بپردازد و ما در این مورد رأی قطعی از فیفا گرفتیم، البته او به جای پرداخت پول گفته من حاضرم برای شما بازی کنم اما ما نیازی به حضور وی نداریم .

مسعود تابش پیرامون تساوی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: این بازی را در تبریز از نزدیک دیدم، ما چند مصدوم مانند ولسیانی و مهدی‌زاده داشتیم، بازی هم در شرایط خاصی برگزار شد، با این وجود تیم ما خوب کار کرد و در نیمه دوم هم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، چندین موقعیت‌ بالای 80 درصد داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و بازی مساوی شد و البته این مسائل در فوتبال طبیعی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی های تیم فوتبال این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا افزود: ما سه بازی اول را در مرحله گروهی در زمین حریفان انجام می‌دهیم و بازی‌های برگشت را در شهر خودمان با میزبانی خودمان انجام می‌دهیم، البته بازی با تیم‌های سعودی در کشور بی طرف پابرجاست اما به نظر من این شرایط برای تیم‌های ایرانی بهتر شد. حالا باید بازی اول را بیرون از خانه برگزار کنیم، برای میزبانی از النصر عربستان در یکی از کشورهای ازبکستان (ورزشگاه بنیادکار) یا امارات (ورزشگاه العین) بازی می‌کنیم و دو بازی دیگر را در کشور خودمان میزبان هستیم .

وی در خصوص جذب محسن الغسانی بیان داشت: محسن الغسانی بازیکن اصلی تیم‌ملی عمان است که سهمیه زیر 23 سال ما محسوب می‌شود، بازیکن اصلی تیم‌ملی عمان است.ما حدود یکی دو ماه بود که او را زیرنظر داشتیم، فیلم بازی‌های مختلف او از جمله بازی مقابل ایران را دیدیم، شرایطش را کاملاً بررسی کردیم و به امید خدا به تیم کمک خواهد کرد.

تابش در پایان پیرامون حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران تاکید کرد: صددرصد مخالف جدا شدن امیر قلعه‌نویی هستیم، اگر بحثی در مورد تیم ملی وجود دارد را نمی‌دانم اما می‌دانم قلعه‌نویی به ماندن در سپاهان علاقمند است، موضع باشگاه هم این است که با توجه به سوابق گذشته قلعه‌نویی دوران خوبی در سپاهان داشته، ما از او رضایت کامل داریم و می‌خواهیم که کماکان در کنار ما حضور داشته باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =