رضا قاسمی

رضا قاسمی دونده ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار امیدواری کرد در مسابقات آسیایی داخل سالن به یک مدال خوش رنگ دست یابد.

به گزارش ایراسین، در مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پاسداشت مقام شهید سپهبد حاچ قاسم سلیمانی در بخش آقایان تیم پلیمر خلیج‌فارس به مقام قهرمانی رسید، تیم اترک خراسان شمالی با دوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رده سوم قرار گرفت، یکی از ورزشکاران طلایی پوش اصفهانی رضا قاسمی بود که به مدال طلا این رقابت ها دست یافت و ورودی مسابقات آسیایی داخل سالن چین را کسب نمود. خبرنگار ما با این دونده با اخلاق در آستانه مسابقات آسیایی مصاحبه ای انجام داده است.

رضا قاسمی قبل از هر چیز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از 10 سال به شهر خودم برگشتم و در مسابقات لیگ کشور برای تیم فولاد مبارکه سپاهان به روی پیست رفتم، مسابقات لیگ دوومیدانی کشور سه مرحله بود که با نتایج خوبی که کسب کردیم سپاهان روی سکو رفت، سطح این مسابقات با حضور باشگاه های بزرگی همچون سپاهان بسیار بالا رفته بود.

دونده ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: پس از مسابقات لیگ کشور در رقابت های بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت نمودیم که بنده به مدال طلا رسیدم و در تیمی به همراه سپاهان در جایگاه سوم ایستادیم، همچنین در این رقابت ها ورودی مسابقات آسیایی داخل سالن را کسب نمودم.

رضا قاسمی با بیان اینکه مسابقات آسیایی دوومیدانی داخل سالن به میزبانی کشور چین برگزار می شود، بیان داشت: بنده در قالب تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم شد و امیدوارم خوش رنگ ترین مدال را کسب نمایم و مجوز ورودی مسابقات جهانی را در کشور چین به دست آورم که دور از دسترس نیست چراکه نزدیک به چهار مرتبه به این مهم رسیده ام.

وی پیرامون کسب ورودی مسابقات جهانی توسط فرزانه فصیحی دیگر دونده تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: جای خوشحالی دارد که برای اولین بار یک بانوی ایرانی و آن هم اصفهانی، مجوز ورودی مسابقات جهانی را کسب نمود، بنده نیز به نوبه خودم این موفقیت را به خانم فصیحی و جامعه ورزش کشور تبریک عرض می نمایم.

دونده ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان ضمن تشکر از مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و برکت رئیس هیات دوومیدانی استان اصفهان تاکید کرد: از مسئولین استان اصفهان می خواهم نگاه ویژه ایی به رشته دوومیدانی داشته باشند چراکه اگر من هم ورودی مسابقات جهانی را کسب کنم، من و فرزانه فصیحی دو نفر از اصفهان هستیم که در جمع یازده نفر اعزامی به مسابقات جهانی خواهیم بود و آن سی و چند استان جمعا 9 نماینده دارند و استان اصفهان به تنهایی دو دونده خواهد داشت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =