• ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
  • کد خبر: 4835
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از کیفیت زمین ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز رضایت کرد.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی مقابل ماشین‌سازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از هرچیز تشکر ویژه ای از مسئولان زمین دارم که در این شرایط سخت زمین را آماده کردند، چمن خیلی خوب بود و کیفیت داشت، از دقیقه 2 تا 90 گل نزنیم همین می‌شود، همان قانون نانوشته که گل نزنیم گل می خوریم.

وی با بیان اینکه طبیعی است نیم فصل بوده و تغییراتی وجود داشته است، گفت: تیم‌ها به هماهنگی نیاز دارند اما من از بچه‌ها راضی هستم به غیر از چند تا از بازیکنان که موقعیت بالای 80 درصد را از دست دادند که از آنها ناراضی هستم، ما به خاطر بی‌دقتی 2 امتیاز دیگر را از دست دادیم.

قلعه‌نویی پیرامون حریف تبریزی بیان داشت: ماشین‌سازی هم تلاش زیادی کرد با این وجود ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما گل نزدیم، خوشحالم که به تبریز آمدیم چراکه من در این شهر خاطرات خوبی دارم و هر زمانی می‌آیم یاد مسابقات آسیایی می‌افتم هرچند بازی را واگذار کرده بودیم اما این بازی در ذهنم می‌ماند.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص اردوی خارج از کشور، افزود: قرار بر این بود به ترکیه برویم، اما بعد گفتند دستورالعمل آمده که نرویم اگر می‌رفتیم شرایط بهتر می‌شد، باید نگاه ما به این رشته فوتبالی باشد اما متاسفانه یکسری مسائل پیش می‌آید که دقیقه 90 همه چیز تغییر می‌کند.

وی درباره نقل و انتقالات زمستانی سپاهان، خاطرنشان کرد: بعضی مانند سروش رفیعی دیر به ما اضافه شدند یا درباره ترکمان تا 48 ساعت نمی‌دانستیم بازیکن ما هست یا نه، کی‌روش استنلی هم دیر به تمرینات اضافه شد، ما با تعویض‌هایی که داشتیم سعی کردیم بازی را هجومی کنیم. محمد طیبی و سروش رفیعی را گرفتیم که خوب کار کردند.

قلعه نویی تصریح کرد: نیم‌فصل دوم 2 بازیکن گرفتیم چون یک بازیکن ما مصدوم بود و آقایی هم قرار بود برود، بازیکنانی که جذب کردیم در واقع جایگزین بودند، سروش بازیکن بسیار با کیفیتی است و نیاز به هماهنگی دارد.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره داوری بازی با ماشین سازی خاطرنشان کرد: تیم داوری هم امروز خوب بود، عرب براقی یکی از امیدهای فوتبال ایران است و از تیم داوری تشکر ویژه ای دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =