برتری دو بر صفر تیم سپاهان -مقابل پیکان تهران
در هفته پانزدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش ایراسین، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

قضاوت این بازی برعهده امیر عرب براقی بود. وی در این بازی علی قربانی، محمد طیبی و امید نورافکن از سپاهان و به عزیزی معبودی از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

با ثبت این نتیجه تیم سپاهان ۳۲ امتیازی شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد. ماشین‌سازی هم با ثبت این نتیجه ۲۳ امتیازی شد.

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، ادواردو سانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری (۵۱ - علیرضا مصطفایی)، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی‌خواه، محمد قادری، بابک مرادی و علی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد طیبی، شایان مصلح، مرتضی منصوری، سعید آقایی، امید نورافکن، محسن مسلمان (۴۶ - سروش رفیعی)، ولادیمیر کومان، سید محمدرضا حسینی (۶۸ - محمد محبی)، سجاد شهباززاده و علی قربانی (۴۶ - کی‌روش استنلی).

دقایق حساس:

دقیقه 4: ارسال کومان از جناح راست زمین و ضربه سر شهباززاده به شکل خطرناکی از روی دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

دقیقه 7: علی آل‌کثیر پشت مدافعان سپاهان صاحب توپ شد ولی نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا ضربه سر او به نیازمند برسد.

دقیقه 9: پاس در عمق ثاقبی در موقعیت خوبی به آل‌کثیر رسید، اما حرکت او تا محوطه جریمه سپاهان و شوت زمینی او را نیازمند به راحتی جمع کرد.

دقیقه 11: ضربه سر علی قربانی روی ارسال محمدرضا حسینی با کمترین اختلاف از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

دقیقه 12: شوت راه دور کومان را حامد لک دراختیار گرفت.

دقیقه 12: ارسال ثاقبی از جناح راست زمین و ضربه سر محمد قادری توسط نیازمند مهار شد.

دقیقه 13: ضد حمله سریع سپاهان و پاس در عمق خطرناک کومان را حامد لک قبل از رسیدن توپ به قربانی جمع کرد.

دقیقه 23: سانتر خطرناک اسلامی‌خواه و ضربه سر شاهین توکلی را محمد طیبی سراسیمه راهی کرنر کرد.

دقیقه 28: اشتباه طیبی موقعیت خوبی برای ماشین‌سازی به وجود آورد که استارت سریع آل‌کثیر و شوت پای چپ او نیازمند را برای مهار توپ به دردسر نینداخت.

دقیقه 29: شوت پشت محوطه حسینی را حامد لک مهار کرد.

دقیقه 45: توپ ارسالی از میانه زمین را نیازمند بالاتر از آل‌کثیر دفع کرد.

دقیقه 2+45: ثاقبی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد که توپ روی پای چپ او جفت و جور نشد تا ضربه این بازیکن تبدیل به گل نشود و به نیازمند برسد.

دقیقه 60: علی آل‌کثیر برای سومین بار در این مسابقه فرصت عالی گلزنی را هدر داد و شوت او با دخالت به موقع مصلح و برخورد توپ با پای او به کرنر رفت.

دقیقه 80: ماشین‌سازان به شکل غافلگیرکننده ضربه ایستگاهی را کوتاه کار کردند که پاس قائم اسلامی‌خواه و شوت فنی محکم مسیح زاهدی با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه سپاهان به اوت رفت.

دقیقه 83: سرتوپ دیدنی شهباززاده و پاس او موقعیت خوبی برای سپاهان به وجود آورد، اما شوت سروش رفیعی به بیرون رفت.

دقیقه 87: حمله خطرناک سپاهان نزدیک بود با پاس کی‌روش استنلی و شوت آکروباتیک محمد طیبی تبدیل به گل شود که حامد لک توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه 89: ارسال کومان از روی کرنر سمت چپ زمین را حامد لک بالاتر از مهاجمان سپاهان دفع کرد که در این صحنه دروازه‌بان ماشین‌سازی آسیب دید.

دقیقه 4+90: سجاد شهباززاده فرصت عالی گلزنی را روی پاس دیدنی سروش رفیعی هدر داد و شوت او به تیرک عمودی دروازه ماشین‌سازی برخورد کرد و به بیرون رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =