دومین جشنواره اینوماین

دومین جشنواره تخصصی اینوماین جشنواره اینوماین 2 (ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنابع معدنی) برای حمایت از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی ازپنجم لغایت هفتم بهمن ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری (واقع در نبش خیابان زاینده رود شرقی) برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، این جشنواره با همکاری دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مؤسسه پژوهشی و آموزشی یونیدرو و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با هدف شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایدهای برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه امروز رئیس یونیدرو، رئیس هیات عامل ایمیدرو، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

حدود 70 شرکت دانش بنیان فردا در "جشنواره اینوماین 2" (ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنابع معدنی) حضور دارند تا ضمن ارایه توانایی های فناورانه خود، به رفع نیازهای این بخش بپردازند.

حضور 7 شرکت بزرگ معدن و صنایع معدنی از جمله دستاوردهای دیگر این جشنواره است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =