علیرضا ربیع دولت آبادی

تیم ملی هندبال کشورمان در چهارچوب رقابت های قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به تیم قطر واگذار کرد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی هندبال کشورمان در چهارچوب روز دوم از مرحله دوم رقابت های قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به قطر، قهرمان سه دوره اخیر آسیا واگذار کرد، ملی پوشان کشورمان که  در بازی نخست موفق شده بودند  28 -24  کویت را در خانه خودشان مغلوب کنند. روز 30 دی ماه در نیمه اول هم به مانند بازی نخست ظاهر شدند و موفق شدند 13-11 قهرمان سه دوره اخیر رقابت های قهرمانی آسیا را مغلوب خود سازند. اما در نیمه دوم و با توجه به روند بازی این تیم ملی قطر بود که توانست با ارائه یک بازی تاکتیکی بسیار مناسب نبض بازی را به دست گرفته و با نتیجه  31-25 بر تیم ملی کشورمان فائق آیند.

علیرضا ربیع دولت آبادی پیشکسوت هندبال فولاد مبارکه سپاهان و  کاپیتان اسبق تیم های ملی ایران در خصوص بازی تیم ملی در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی مقابل تیم  قطر اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتیم در نیمه اول کم اشتباه بودیم و در نهایت توانستیم با دو گل به برتری برسیم، اما در نیمه دوم برنامه خاصی نداشتیم چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله بی برنامه بودیم و همین امر با عث شد خط زن و گوش زن های تیم قطر به راحتی صاحب موقعیت شوند.

وی در ادامه افزود: گل هایی که در بازی به ثمر رسید بیشتر کار انفرادی بازیکنان بود و تیم ملی ایران در کار تیمی و کارهای تاکتیکی ضعیف ظاهر شد.

علیرضا ربیع نیز پیرامون مسابقه آخر تیم ملی کشورمان در مرحله دوم این مسابقات بیان داشت: بازی با تیم کره جنوبی بازی بسیار حساس و سرنوشت سازی است و برنده این دیدار به جمع چهار تیم پایانی این دوره از مسابقات راه پیدا می کند، امیدوارم تیم ملی کشورمان مقابل این تیم به برتری برسد چون تیم ملی کره تیم آماده ای نسبت به سال های قبل نشان نداده است.

شایان ذکر است آخرین بازی مرحله دوم رقابت های قهرمانی مردان آسیا فردا پنجشنبه 98/11/03 ساعت 18:30 بین تیم های ایران و کره جنوبی برگزار خواهد شد. برنده دیدار ایران و کره می تواند امیدوار به صعود به مرحله بعدی رقابت ها و کسب مجوز جام جهانی 2021 مصر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =