• ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
  • کد خبر: 4807
  • readingTime: ۱ دقیقه
ولادیمیر کومان

از اینکه امیر قلعه نویی یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران است خوشحال هستم.

به گزارش ایراسین، ولادیمیر کومان هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون حضور امیرقلعه نویی روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: این موضوع خبر خوبی برای بازیکنان، هواداران و مجموعه سپاهان نیست، اما در مورد امیرقلعه نویی باید بگویم که من خیلی از کاندیدا بودن سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  برای حضور در تیم ملی خوشحال هستم، تیم ملی پرچم تمام ایران است و این واقعا شغل بسیار مهمی است، وی بهتر می داند که چه تصمیمی بگیرد و هر تصمیمی که برای آینده‌اش بگیرد، باید توسط مردم حمایت شود.

وی  در ادامه در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال فولاد مبارکه اظهار داشت: پیرامون تیم ما همه چیز خوب و شرایط به طور مطلوب پیش می رود، برای دیدار برابر ماشین سازی آماده می شویم و یک دیدار دوستانه خوب با نساجی مازندران برگزار کردیم که این بازی هم برای آمادگی تیم مفید بود.

هافبک اوکراینی-مجارستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی بیان داشت: بنده آن روز در ایران بودم ولی واقعا برای تمامی افرادی که در آن پرواز جان خود را از دست دادند، متاسف هستم. فکر می کنم که این اتفاق می توانست برای هر کسی رخ دهد.

ولادیمیر کومان در رابطه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون تیم های ایرانی گفت: باید منتظر باشیم که در روزهای آتی چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی به خروج مربیانی نظیر برانکو، کی روش، استراماچونی و کالدرون از فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این خبر خوبی برای فوتبال ایران نیست، من در رابطه با دیدگاه هایی که این افراد به فوتبال دارند، صحبت می کنم. آنها در مورد اطمینان در پرداخت هایشان می پرسند ولی در عوض مدیران و مسئولان باشگاه ها چه پاسخی می دهند؟

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون نقل و انتقالات زمستانی تیمش افزود: بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده اند که آنها می توانند برای تیم به صورت ثابت بازی کنند، به نظرم رقابت سالم میان بازیکنان، چیز بسیار خوبی است و این بدان معنی است که مربی گزینه های زیادی برای انتخاب دارد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =