مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: وقتیکه ما در کشور خود بازی نکنیم در امتیازگیری دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام بازی‌های تیم‌های فوتبال ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور سوم، اظهار داشت: در نشست روز شنبه 28 دیماه فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسیدیم که نمایندگان ایران در استادیوم‌های خانگی خودشان بازی کنند و به خاطر احترام به هواداران، ما نباید محروم شویم.

وی تصریح کرد: این یک تصمیم کاملا سیاسی بود، کشور ما امن است و ما هیچ مشکلی نداریم، در کشورهای دیگر تظاهرات میلیونی انجام می‌شود اما کشور ما در امنیت خوبی است و این مساله به هیچ وجه ورزشی نیست، فیفا اذعان دارد که سیاست نباید در ورزش دخالت داده شود اما می‌بینیم که دارد این مساله رخ می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون اینکه آیا مهدی تاج از تصمیم AFC از سه روز گذشته با خبر بوده است خاطرنشان کرد:‌ اینطور نبوده است و دیروز تصمیم گرفته شده و فکر نمی‌کنم هیات رئیسه AFC تصمیمی گرفته باشند، فعلا در حد یک اطلاع‌رسانی است.

مسعود تابش در خصوص تاثیر نبود کرسی ایران در AFC گفت: این مساله صددرصد تاثیرگذار است، الان آقای تاج کرسی خوبی دارند و قطعا مدافع این هستند که این مساله عملی نشود، استادیوم نقش جهان شرایط لازم را دارد و آقای مهدی از ورزشگاه نقش جهان دیدن کردند و در بازی‌های بین‌المللی این استادیوم از آبروی کشور دفاع خواهد کرد.

وی در پایان افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بازی کردن با نمایندگان عربستان در کشور ثالث هم اعتراض دارد چراکه حق تیم های ایرانی است که در کشوری با امنیت بالا میزبان رقیبان آسیایی باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =