ارم شرکت فولاد خورستان

مدیرعامل فولاد خوزستان نتیجه و ثمره بومی سازی را جلوگیری از خروج ارز و ایجاد شغل پایدار برای صنعت و اقتصاد کشور برشمرد

به گزارش ایراسین، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فولاد در گفتگو با ایراسین گفت: بدون شک حضور تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان فولادی و فعالان اقتصادی در زیر یک سقف و گفت‌وگوی بدون واسطه‌، در رشد کیفی و کمی تولید فولاد موثر است.
وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان در سال‌های اخیر بحث بومی‌سازی را با جدیت پیگیری کرده است.
علی محمدی در پاسخ به برنامه ریزی فولاد خوزستان در حوزه بومی سازی تصریح کرد: بومی‌سازی ۲۵ هزار قطعه مورد نیاز صنعت فولاد در این شرکت، برداشتن گام بلند به سوی خودکفایی در این صنعت مهم و کلیدی است.
وی در ادامه افزود: شرکت فولاد خوزستان همواره حامی شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فعال در زمینه ساخت قطعه و بومی‌سازی فولاد بوده است؛ در واقع خرید از داخل و جلوگیری از خروج ارز به سود اقتصاد کشور است و از طرفی به پایداری اشتغال کمک می‌کند.
علی محمدی گفت: استراتژی شرکت فولاد خوزستان تکمیل زنجیره ارزش از سنگ آهن تا نورد است و با همین رویکرد اقدام به خرید سهام شرکت‌های معدنی در بالادست و شرکت‌های تولیدکننده محصول نهایی در پایین‌دست کرده است.
مدیرعامل فولاد خوزستان در پاسخ به نحوه انتقال مالکیت فولاد اکسین گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با انتقال ۶۰ درصد از مالکیت فولاد اکسین خوزستان از وزارت رفاه به فولاد خوزستان موافقت شد.
علی محمدی افزود: این انتقال با هدف تکمیل زنجیره بوده و تا پایان سال نهایی می‌شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =