حمید رضا عصارزادگان فرماندار مبارکه

فرماندار مبارکه با تبریک سالروز تاسیس فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه امروز تیری بر چشم دشمنان نظام است.

به گزارش ایراسین فرماندار مبارکه در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس شرکت فولاد مبارک، راه اندازی این کارخانه را به مدیرعامل، و کارکنان و کارگران خدوم این شرکت تبریک گفت و این شرکت را افتخاری برای نظام اسلامی دانست.
در بخشی از این پیام آمده است: ۲۳ دی ماه با افتتاح کارخانه عظیم فولاد مبارکه افتخاری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسیده و این افتتاح بزرگ برای شهرستان مبارکه نوید دهنده ای از آینده ای پر افتخار بوده است.
حمید رضا عصارزادگان در ادامه اذعان کرد: کارخانه فولاد مبارکه امروز تیری بر چشم دشمنان نظام شده و هر روز شاهد تحریم های استکبار جهانی و آمریکای تروریست بوده است.
فرماندار مبارکه در بخش دیگری از پیام آورده است: بی‌گمان در این عرصه جنگ اقتصادی کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارکنان و کارگران این عرصه طی چندین سال گذشته در بخش‌های مختلف این شرکت نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه ، پیشرفت و تلاش صادقانه فرزندان برومند این سرزمین است.
وی در پایان این پیام آورده است: وظیفه ی خود می دانم این روز را به محضر حضرتعالی و همه همکارانتان در شرکت فولاد مبارکه و همچنین تمامی فعالان عرصه فولاد و صنعتگران پرتلاش تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون و موفقیت در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب را مسئلت نمایم .
انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =