• ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
  • کد خبر: 4693
  • readingTime: ۱ دقیقه
کورش غفاری

تیم هندبال نیروی زمینی با سرمربیگری کورش غفاری قهرمان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش ایراسین، رقابت های قهرمانی و انتخابی هندبال کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور 5 تیم به میزبانی تهران برگزار شد که تیم نیروی زمینی با هدایت کورش غفاری مربی اصفهانی خود به مقام قهرمانی دست یافت. تیم های پدافند هوایی خاتم انبیا و نیروی هوایی به ترتیب دوم و سوم شدند. منتخب بازیکنان این رقابت ها (تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران) به سرمربیگری کورش غفاری در تورنمنت کشور عمان شرکت خواهند کرد.

کورش غفاری پیرامون مسابقات هندبال کارکنان ارتش اظهار داشت: در این رقابت ها بازیکنان ما با تیم های ستاد مشترک ارتش، نیروی دریایی، پدافند هوایی خاتم انبیا و نیروی هوایی دیدار کردند که در چهار بازی پیروز میدان شدیم و در این مسابقات پدافند هوایی خاتم انبیا به نوعی رقیب ما بودند که با نتیجه 21 بر 18 این تیم را شکست دادیم.

سرمربیگری تیم منتخب هندبال کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران سطح مسابقات کارکنان ارتش ایران را بالا دانست و گفت: همه تیم ها با قدرت در این مسابقات حضور یافتند و از بازیکنان خوبی برخوردار بودند.

وی به تمرینات تیم منتخب هندبال کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در تورنمنت عمان اشاره کرد و بیان داشت: تورنمنت هندبال کشور عمان اردیبهشت ماه 1399 برگزار خواهد شد که تا اعزام تیم ایران، از 10 بهمن ماه 98، چهار اردوی تدارکاتی در شهرهای مختلف کشور خواهیم داشت، اکنون 24 بازیکن به اردو دعوت شده اند و تا اعزام 8 بازیکن خط خواهند خورد و ما با 16 بازیکن راهی کشور عمان می شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =