عظیمیان در افتتاحیه جشنواره فولاد ملی

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه پیشتاز در بومی سازی و صرفه جویی در ارز است و 5600 میلیارد تومان ازمحل بومی سازی شرکت فولاد مبارکه صرفه جویی شده است.

به گزارش ایراسین، حمید رضا عظیمیان در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی صنعت فولاد ایران که صبح امروز در برج میلاد تهران برگزار شد گفت: ما در فولاد مبارکه به این نتیجه رسیدیم که پس از گذشت این سال ها باید از قطعه سازی به سمت فرآیندسازی پیش برویم.

وی بر اراده شرکت فولاد مبارکه بر حمایت و حرکت به سمت شرکت های دانش بنیان و شهرک های تحقیقاتی تاکید کرد و افزود:  ما برنامه ریزی کرده ایم که طی پنج سال آینده بتوانیم صاحب دانش یک واحد فولادسازی از ابتدا تا انتها باشیم ودر این راستا از هم افزایی جمعی از سراسر کشور کمک گرفته ایم تا به این هدف بزرگ برسیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اذعان کرد: در حال حاضر با همکاری تیم های فنی و تخصصی در حال ساخت قطعه اسکین پاس در پروسه نورد سرد هستیم و این کار را به عنوان یک آزمون مد نظر داریم.

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره و نمایشگاه گفت: این جشنواره و نمایشگاه بسیار خوب است ولی آفت این نوع سمینارها این است که به حرف و نمایش انحراف پیدا می کند و ما باید در این جشنواره از این انحراف پیشگیری کنیم و باید یک ارزیابی درباره تفاهم نامه های به ثمر نشسته داشته باشیم و دوره های بعدی را با دید بازتر برگزار کنیم.

عظیمیان بر ضرورت تحقیق و توسعه در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: اگر قرار بود کار تحقیق و دانش آسان باشد، تا این حد ارزشمند نبود، پس باید برای رسیدن به آن از مال و وقت هزینه کرد و  ارزیابی ما از این جشنواره در مورد فولاد مبارکه در این شرکت ارائه خواهد شد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =