قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در مجموع به ما ثابت شده که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از اشتباهات داوری ضربه دیده است.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون داوری در نیم‌فصل اول اظهار داشت: برنامه های تلویزیونی ورزش و مردم و فوتبال برتر در یک بررسی آماری به این موضوع اشاره کردند که تیم ما بیشترین ضربه را از داوری دیده است.

وی تصریح کرد: ولی مجموع اشتباهات سهوی بوده، اگر اشتباهات داوری نبود، جایگاه مان بالاتر از این چیزی بود که در آن قرار داریم، ما بابت برنامه‌ریزی مسابقات هم ضربه خوردیم، چون این باعث شد تا برای چند بازی در بلاتکلیفی قرار بگیرم، در این زمینه هم برنامه بازی‌ها تغییر کرد و هم اینکه نمی‌دانستیم در چه زمانی باید بازی کنیم. در مجموع باید بگویم که ما راهمان را درست رفتیم.

امیر قلعه نویی پیرامون جذب مهدی ترکمان و محمد طیبی گفت: ما احتمالا یک یا ۲ بازیکن دیگر جذب می‌کنیم، برای جذب پاتوسی بگویم که ۳ بازیکن خارجی سپاهان انتظارات را برآورده کرده‌اند و از آنها راضی هستیم، پاتوسی را برای این می‌خواستیم که در لیگ قهرمانان آسیا از این بازیکن استفاده کنیم، ولی بحث هزینه هم به میان آمده است. طبیعتا جذب این بازیکن هزینه سنگینی خواهد داشت و فعلا روی پاتوسی نظری نداریم و نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص لغو اردوی برون‌مرزی افزود: تیم‌های عربی یک بازیکن می‌گیرند که اندازه بودجه یک فصل تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست، طبیعتا اردوی خارجی می‌توانست برای تیم ما مفید باشد، ولی به هر حال این موضوع عنوان شد که به اردو نرویم و ما هم قبول نمودیم.

وی درباره رقیبان سپاهان برای قهرمانی بیان داشت: پیش‌بینی در مورد اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، آسان نیست و خودتان اشاره کردید که رقابت فشرده است، هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد.

امیر قلعه نویی اضافه کرد: قولی برای قهرمانی نمی‌دهم چون در فوتبال قول‌دادن حرفه‌ای نیست ولی می‌جنگیم تا به این مهم برسیم، من همیشه برای قهرمان‌شدن می‌جنگم، در سپاهان تیم چهاردهم جدول را تحویل گرفتم که بازگشت این تیم به دوران اوج نیاز به زمان داشت، ولی در همان سال اول نایب‌قهرمان شدیم و سهمیه گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون رفتن مربیان خارجی همچون استراماچونی و کالدرون از فوتبال ایران گفت: ارزش یک ایرانی باید حفظ شود و ما نباید مربیان خودمان را له کنیم، از طرفی باید از دانش مربیان خارجی هم استفاده کنیم و نبود مربیان با کیفیت خارجی به لیگ ما ضربه خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =