باشگاه فولادمبارکه سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایراسین، اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند و باشگاه دیگر استان اصفهان شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیام تسلیت خود شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی، سرلشگر پاسدارحاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و جهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی نیز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح می باشد: عروج عارفانه سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و امت اسلامی و فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی را به نمایندگی ازجهادگران عرصه جنگ اقتصادی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و همرزمان آن شهید والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان و همه ملت ایران تسلیت عرض می نمائیم.

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در بخشی از پیام تسلیت خود به نقل مدیرعامل این باشگاه هم شهادت بزرگ سردار سرافراز، مجاهد نستوه سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان و خانواده بزرگ ایشان تبریک و تسلیت گفته است.

در ادامه این پیام آمده است: به یقین استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار هر زمان که در محاسباتش با بن بست مواجه می‌شود قصد دارد با ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن شخصیت ها جریان خروشان اسلام و انقلاب را تحت الشعاع قرار دهد ولی همانطور که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بارها فرمود با این اقدامات اراده امت را در مقابله با دشمنان قوی‌تر و مصمم‌تر می‌کنند و انشاالله به فضل‌الهی و همانگونه که رهبر معظم انقلاب و مسئولین کشور اشاره داشتند بزودی و به سختی انتقام خون پاک حاج قاسم سلیمانی و شهدا را خواهیم گرفت.

همچنین باشگاه گیتی پسند در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و عموم شیعیان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: به طور قطع ریختن ظالمانه خون پاکش موجب رویش هزاران قاسم سلیمانی و پایان سلطه شیطان بزرگ و اذناب ناپاکش خواهد بود.

سایر باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان به همراه ورزشکاران شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =