ورپشتی

مدیرعامل نمایندگی شرکت مان در ایران گفت: تحریم ها باعث شده که نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با مشکل روبرو شود و تلاش های دولت های قبل و دولت فعلی در این زمینه و تصمیمات مربوط به نوسازی و قراردادن سوبسیدهای مربوط به آن به دلیل مشکلاتی که با دنیا داریم و دنیا با ما دارد به اغما برود.

حسین ورپشتی در گفت و گو با ایراسین با اعلام اینکه طبق آمار و ارقام وزارت راه، ۹۰ درصد از جابه جایی ها از طریق سیستم حمل و نقل زمینی و جاده ای صورت می گیرد و جابه جایی ۴۰۰ میلیون مسافر در مسافت های ۲۵۰ کیلومتر به بالا از طریق ناوگان کل کشور است که نزدیک به ۱۹ هزار است گفت: با این آمار متوجه می شویم که به چه حجم بزرگی از جامعه توسط شرکت های مسافربری سراسر کشور خدمات داده می شود.

وی در ادامه با اشاره به ایمنی در صنعت حمل و نقل بویژه حمل و نقل مسافر تاکید کرد: متاسفانه تکنولوژی و اتوبوس های روز دنیا را آورده ایم، اما فرهنگ آن را هنوز نهادینه نکرده ایم .

ورپشتی تصریح کرد: ایمنی در این زمینه حرف نخست را می زند، چرا که اگر همه عوامل موجود باشد، اما ایمنی نباشد زمینه بروز آسیب های جانی و مالی افراد فراهم خواهد شد و پیامد آن خسارت و زیان هایی است که به ساختارهای توسعه پایدار اقتصادی وارد می شود.

مدیرعامل نمایندگی شرکت مان در ایران گفت: خوشبخانه ما اکنون اتوبوس های روز دنیا داریم و کمپانی man که ما در ایران نماینده آن هستیم، از لحاظ ایمنی و استانداردهای ایران جواب داده است.

ورپشتی با اظهار خشنودی از اینکه چینی ها در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ورود پیدا نکرده اند و این دستاورد بزرگی است اظهار داشت: برخی از جاده ها متاسفانه استانداردهای لازم را ندارد، البته وزارت راه اقداماتی در شناسایی و رفع نواقص جاده ها و دو بانده کردن جاده ها انجام داده، اما تا نقطه امید فاصله زیادی باقی مانده که می طلبد دست اندرکاران حمل و نقل به رانندگانشان به شکلی آموزش بدهند که از اتفاقات نامناسب در این صنعت جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =