• ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر: 4392
  • readingTime: ۱ دقیقه
صفورا جعفری

در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگند.

به گزارش ایراسین، صفورا جعفری کاپیتان تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان خوب بین همه تیم‌های لیگ برتری تقسیم شده اند که به پویایی لیگ بانوان کمک کرده است، در سال‌های گذشته امکان تشخیص تیم قهرمان وجود داشت، اما امسال این امکان وجود ندارد زیرا حداقل پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگند.

وی پیرامون تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: امسال با تغییراتی که به وجود آمده تیم دیر بسته شد و به خاطر عدم هماهنگی اول فصل نمایش ضعیفی داشتیم، اما به مرور زمان با رسیدن به آمادگی نتایج خوبی کسب کردیم، ضمن اینکه خانم بیان محمودی سرمربی تیم با سابقه ملی اش می‌تواند به ما کمک زیادی بکند، وی در هر تیمی بوده نتایج خوبی کسب کرده که نشان می‌دهد کارش را خوب انجام می‌دهد.

جعفری درباره وضعیت داوری‌ها در لیگ برتر بانوان افزود: مدتی داوران به خاطر اعتراضات‌شان به عدم پرداخت دستمزد داوری نکردند و به جای آن‌ها چند داور کم تجربه سوت زدند و همین موضوع باعث بی‌نظمی در لیگ شد، تیم‌ها برای برگزاری بازی‌ها هزینه می‌کنند، باید از داوران باتجربه استفاده شود تا تیمی در این زمینه آسیب نبیند.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خصوص پیش بینی این تیم برای قهرمانی تاکید کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود چند ماه اردو می‌زند تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند، اما به دلیل اینکه تیم سپاهان دیر بسته شد باشگاه از ما قهرمانی نمی‌خواهد، ولی تلاش می‌کنیم جایگاهی در اندازه نام سپاهان به دست آوریم.

وی در پایان پیرامون تیم فوتبال آقایان سپاهان گفت: در تیم فوتبال مردان سپاهان نظم خاصی به وجود آمده که بازی‌های خوبی انجام دادند. امیدوارم با این روندی که دارند قهرمان لیگ شوند ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمانی فوتبال مردان و بانوان سپاهان را باهم جشن بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =