• ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
  • کد خبر: 4390
  • readingTime: ۱ دقیقه
عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان

عضو اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه مهمترین مساله ای که باید برای رفع مشکلات تولید ایجاد شود، مدیریت بازار و کنترل رشد قیمت ها است، گفت: چین و ترکیه بازار را به دست گرفته اند و این موضوع به جز حمایت از بخش تولید و افزایش اعتبارات بخش تولید امکانپذیرنخواهد شد.

رضا برادران اصفهانی در گفتگو با ایراسین ادامه داد: شیب قیمتی حامل های انرژی به خصوص بنزین باعث شده که بسیاری از تولید کنندگان با شوک بزرگی روبرو شوند.

به اعتقاد این فعال اقتصادی، اکنون هیچ تاجری امید ندارد که سودی داشته باشد، بنابراین گامی هم برنمی دارد، البته اگردولت به داد صنعتگران و تولید کنندگان نرسد، دوران خوشی برای آنها پیش رو نیست.

وی افزود: افزایش حامل های انرژی در شرایطی است که اکثر واحد های صنعتی به دلیل به روز نبودن تکنولوژی خطوط تولیدشان، مصرف انرژی بالایی دارند و این مساله بهای تمام شده آنها را بالا برد و اگر از تولید حمایت نشود ما با ضربه بسیار بزرگی به صنعت روبرو خواهیم شد.

برادران اصفهانی با اظهار تاسف از اینکه کشورهایی مثل چین و ترکیه در شرایطی بازار را به دست گرفته اند که قیمت تمام شده محصولاتشان بسیار کمتر از تولیدات ایران است تصرح کرد: این موضوع باعث می شود که ما نتوانیم در بازار رقابت موفق باشیم .

وی با اظهار تاسف از اینکه ما سرمایه جدیدی در تکنولوژی نداشتیم و بخشی از تولید ما از گردونه بازار خارج شده و صنعت نادیده گرفته شده است تاکید کرد: این موضوع باعث شده که ما از رقابت داخلی هم بازبمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =