• ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
  • کد خبر: 4381
  • readingTime: ۲ دقیقه
خمینی شهر

همایش پیاده‌روی صبح و نشاط به میزبانی شهرستان خمینی شهر در چشمه لادر برگزار شد.

به گزارش ایراسین، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط روز جمعه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ در چشمه لادر شهرستان خمینی شهر با حضور علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش و جوانان استان اصفهان، عباس مرادیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر و دیگر مسئولین  برگزار گردید.

علیرضا امینازاده در این همایش با اشاره به نقش و اهمیت ورزش همگانی در سلامت افراد و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه اظهار داشت: تنها اداره کل ورزش و جوانان متولی ورزش همگانی نیست و این ورزش عامه مردم را در برمی‌گیرد، در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی تمام نهادها از جمله آموزش و پرورش، شهرداری، سازمان‌هایی که بخش وسیعی از کارگران را زیرپوشش می‌دهد می‌توانند به رشد و گسترش این ورزش در جامعه کمک کنند.

معاون توسعه ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه ضمن تشکر از برگزار کنندگان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط در شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه جایگاه ورزش استان اصفهان در  سطح ملی و بین‌المللی جایگاه مطلوبی است، گفت: به تبع این جایگاه مطلوب، شهرستان های استان اصفهان این ظرفیت را دارند که در ورزش رشد و توسعه داشته باشند، یکی از این شهرستان ها، خمینی شهر است که ورزشکاران آن در سطح کشور و بین الملل صاحب عنوان هستند.

وی در پایان تصریح کرد: علیرضا یاوری شناگر خمینی شهری تنها نماینده استان اصفهان بود که در المپیک ۲۰۱۸ حضور پیدا کرد، با بودن ورزشکارانی همچون علی مجیری، فاطمه جزینی، منیره پناهی و ... در رشته ووشو، خمینی شهر حرف های زیادی برای گفتن دارد، همچنین این شهرستان در رشته های توپی همچون هندبال، بسکتبال، والیبال، فوتبال و فوتسال در دو بخش آقایان و بانوان بازیکنان خوبی را به تیم های ملی معرفی کرده است، مهدی عبدالوند قهرمان مچ اندازی جهان نیز از این خبطه قهرمان خیز می باشد که این نشان می دهد که پتانسیل شهرستان خمینی شهر در سطح استان و کشور ظرفیت بسیار بالایی است که نمود آن را در مسابقات ملی و بین المللی مشاهده کرده ایم.

عباس مرادیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: باید از طریق ورزش شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم چرا که ورزش همگانی و صبحگاهی می تواند برای سلامت مردم تاثیر گذار باشد، توجه به این مقوله می تواند سرانه درمان کشور را کاهش داده و  بیماری عروقی و قلبی را در جامعه کم کند.

وی افزود: امیدواریم با فعالیت های گروهی و خانوادگی بتوانیم شاهد حضور مردم در برنامه های فرهنگی و ورزشی باشیم و سلامت جامعه را بیش از گذشته افزایش دهیم.

عباس مرادیان بیان داشت: از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، همکارانم در اداره ورزش و جوانان خمینی شهر، نماینده مردم شهرستان، هیات ورزش های همگانی استان اصفهان، فرمانداری، شهرداری خمینی شهر، هیات های ورزشی شهرستان خمینی شهر و ورزشکارانی که در برگزاری این مراسم ما را یاری کردند تشکر می کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر در پایان با بیان اینکه داشتن ایرانی سربلند و تندرست در گرو توسعه ورزش همگانی و خانوادگی است، گفت: مهم ترین پیام این همایش این بود که مردم ضرورت ورزش را بیشتر از گذشته در سبد خانوار خود احساس کنند، چراکه کم تحرکی دشمن اساسی در تندرستی جامعه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =