• ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
  • کد خبر: 4378
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری دو بر یک تیم سپاهان مقابل تیم پیکان در مرحله یک هشتم نهایی

عکس:مجتبی جهان بخش

هر بازی که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان انجام می دهد یکی از بازی های خوب لیگ برتر ایران محسوب می شود.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از تساوی مقابل نساجی با بیان این مطلب اظهار داشت: باید یک تبریک به فوتبال ایران بگویم چراکه هر بازی که ما انجام می دهیم یکی از دیدارهای خوب لیگ است، متاسفانه بعد از بازی با استقلال تیم ما را خیلی تحت فشار قرار دادند.

وی تصریح کرد: یک سوال از ممبینی دارم، ما که شهرستانی هستیم مگر نباید عدالت در مقابل مان اجرا شود؟ مقابل سایپا برای ما پنالتی نگرفتند اما در مورد استقلال عالم و آدم جو مملکت را به هم ریختند، آقای ممبینی داور اشتباه می‌کند، سید علی هم اشتباه کرد، گل امروزی هم که ما خوردیم اشتباه بود. گل دوم ما هم ممکن آفساید باشد، اینطور نباید به داوران فشار بیاوریم.

قلعه‌نویی  با بیان اینکه تیم نساجی دو توپ آورد و دو گل به ثمر رساند، گفت:من به مهاجری تبریک می‌گویم، فکر نمی‌کنم تا الان تیمی به قائمشهر بیاید و این همه موقعیت ایجاد کند، ما گلی که خوردیم خیلی خنده دار و آفساید بود، چندین موقعیت را بازیکنان ما از جمله علی قربانی از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پاسخ به این سئوال که شاید گل دوم خودتان مقابل نساجی آفساید باشد بیان داشت: ‌من از داوری گلایه نکردم، صحبتم این است که وقتی داوری اشتباه می‌کند اینقدر روی داوری فشار نیاورید.

وی پیرامون دلخوری از هواداران نساجی، افزود: شاید کاری که من کردم کسی در تاریخ قائمشهر نکرد، بعد از ۲۴ سال گروهی را جمع کردیم که تیم را بالا بیاورند، به قول نلسون ماندلا شاید گذشت کنم اما فراموش نمی‌کنم، واقعا از جیب خودم و رفقایم برای این تیم هزینه کردم دوستانم را آوردم که تیم را حمایت کنند و به لیگ برتر بیاید، ‌ کمترین نقش را در این صعود داشتم، افرادی مثل نکونام، صنیعی‌فر و پرهام همه نقش داشتند.

قلعه نویی در خصوص بازی با نساجی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز بازی  ۴ گل داشت بازی خوبی را شاهد بودیم، فوتبال همین است، البته آن شعارهایی که داده شد از جای دیگر برنامه‌ریزی شده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پایان پیرامون تیم مهاجری گفت: نساجی تیم خیلی خوبی است و در برخی مسابقات هم باخت حقش نبود، در مجموع مهاجری یکی از مربیان خوب لیگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =