• ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر: 4377
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتبال بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۵ بر یک از سد میزبانش گذشت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میهمان هیات البرز در ورزشگاه شریعتی کرج بود که با نتیجه ۵ بر یک میزبان خود را از پیش روی برداشت. با شروع بازی توپ  بیشتر در زمین میزبان ضربه خورد و سپاهان موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با واکنش خوب دروازه‌بان البرز روبرو  شد تا اینکه صفورا جعفری، بازیکن سپاهان در دقیقه ۱۳ گل اول تیم خود را  وارد دروازه البرز کرد. در ادامه داور یک پنالتی به نفع سپاهان اعلام کرد اما هاجر دباغی نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم، بازی هجومی‌تری از تیم اصفهانی در دستور کار قرار گرفت و این تیم با دبل هاجر دباغی و گل شقایق روزبهان در دقایق ۴۸، ۵۰، ۵۴ خیال خود را از بابت کسب سه امتیاز این بازی راحت کرد و تک گل  سارا قمی، بازیکن هیات البرز در دقیقه ۵۷ هم نتوانست تاثیری روی نتیجه کسب شده بگذارد، در ادامه این هاجر دباغی بود که برای آخرین بار موفق به گلزنی شد تا سپاهان با پیروزی ۵ بر یک به خانه برگردد. دیدار سیرجان صدر نشین به دلیل حضور نیافتن پارس جنوبی بوشهر لغو شد. در این فصل پارس جنوبی بوشهر هنوز موفق به کسب هیچ امتیازی نشده و غارنشین است، در شیراز لران زاگرس پس از دریافت دو گل و به علت نداشتن بازیکن مجبور به ترک زمین شدند تا نتیجه پنج صفر فنی برای تیم شهرداری بم لحاظ شود.

نتایج دیگر دیدار های هفته هشتم به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان ۲-۱ ملوان بندر انزلی

همیاری ارومیه ۰-۶ آذرخش کردستان

آویسا خوزستان ۰-۲ پالایش گاز ایلام

 پس از پایان این هفته هر دو تیم شهرداری بم و آذرخش کردستان ۲۴ امتیازی هستند و شهرداری سیرجان با تفاضل گل بیشتر صدر نشین است، پالایش گاز ایلام، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان به ترتیب در جایگاه های سوم تا پنجم قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =