• ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر: 4369
  • readingTime: ۲ دقیقه
راضیه طهماسبی فر

نزدیک به ۱۰۲ کشور در مسابقات جهانی ووشو به میزبانی کشور شرکت کردند.

به گزارش ایراسین، راضیه طهماسبی فر سرمربی اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان ایران، نزدیک به ۸ سال به عنوان ووشوکار عضو تیم ملی بوده و سه مدال جهانی، سه کاپ جهانی و دو مدال بین المللی در کارنامه ۸ ساله اش دارد. وی ۵ سال سابقه مربیگری در تیم های ملی را داشته و امسال به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران راهی مسابقات جهانی چین شد و با اقتدار جام قهرمانی را به خانه آورد.

راضیه طهماسبی فر پیرامون مسابقات جهانی ووشو به میزبانی کشور چین گفت: در این رقابت ها سه نماینده داشتیم که هر سه نفر مدال طلا را کسب نمودند و از این سه نفر خواهران منصوریان الهه و شهربانو از استان اصفهان بودند، مریم هاشمی و شهربانو منصوریان برای پنجمین بار و الهه منصوریان برای چهارمین دوره حضور در مسابقات جهانی را تجربه کردند.

سرمربی اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان ایران سطح مسابقات جهانی را بالا دانست و افزود: مسابقات جهانی از اسمش پیداست، نزدیک به ۱۰۲ کشور در این رقابت ها شرکت کردند که این تعداد از ادوار گذشته بیشتر بود، مسلما با این تعداد رقابت ها هم سخت تر شد، اکثر کشورها با بکارگیری مربیان چینی با قدرت در رقابت های جهانی ورود کردند.

وی تصریح کرد: حریفان ایران هم از قدرت خوبی برخوردار بودند، اما بچه های ما دارای پشتکار فراوانی بودند، با تجربه عمل کردند و با توجه به اینکه در اوزان خود سابقه قهرمانی داشتند، توانستند مدال های گذشته را تکرار کنند.

راضیه طهماسبی فر در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون ووشو از تیم ملی بانوان حمایت کرد؟ بیان داشت: حمایت های فدراسیون ووشو به نوبه خودش خیلی خوب بود جا دارد از  دکتر علی‌نژاد ریاست این فدراسیون تشکر نمایم چراکه اردوهای مطلوبی قبل از رقابت ها برای تیم ملی در نظر گرفت، همچنین هر ماه حقوق و پول تو جیبی های ملی پوشان در زمان اعزام فراموش نمی شد و حتی پاداش های دلاری ورزشکاران بلافاصله پس از کسب مدال از سوی فدراسیون پرداخت شده است.

سرمربی اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان ایران به مسابقات آینده این تیم اشاره کرد و گفت: سال آینده مسابقات آسیایی و جهانی را در رده سنی بزرگسالان داریم و امیدواریم با برگزاری اردوهای مناسب باز هم شاهد درخشش ووشوکاران ایرانی در عرصه بین المللی باشیم.

وی پیرامون توسعه رشته ووشو بانوان در سطح استان اصفهان تاکید کرد: بنده به عنوان سرمربی تیم ملی و کسی که سال ها در استان اصفهان فعالیت دارم پیشنهادم این است که در این رشته استعدادیابی انجام شود و مربیان خودشان را با تکنیک های روز آشنا کنند، در دوره های مختلف مربیگری حضور یابند  و هیات ووشو استان اصفهان نیز استاژهای آموزشی برگزار نماید تا سطح فنی مربیان افزایش یابد و بتوانند شاگردان بهتری را تربیت کنند تا شاهد حضور هر چه بیشتر ووشوکاران استان اصفهان در تیم های ملی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =