• ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
  • کد خبر: 4355
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

به خاطر یک پنالتی چهار روز است که هجمه شدیدی علیه سپاهان ایجاد شده است.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب گفت: در فوتبال باید عدالت برقرار باشد، اما به نظر می‌رسد همه چیز برای دو تیم استقلال و پرسپولیس است. لیگی داریم که با ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همان‌طور که امیر قلعه‌نویی بعد از بازی اعلام کرد ای کاش خطای هند بازیکن ما توسط داور گرفته می‌شد تا شاهد این همه هجمه علیه سپاهان نباشیم، ما هم از داوری این مسابقه متضرر شدیم. در بازی‌های گذشته هم از داوری ضرر کردیم. ای کاش رسانه‌هایی که در این چند روز به اشتباهات داوری بازی با استقلال پرداختند یکطرفه به قاضی نمی‌رفتند.

فتاحی با بیان اینکه چرا پنالتی دقیقه ۹۰ در بازی با استقلال گم شد؟ بیان داشت: داور پشت دروازه به بازیکن ما اعلام کرد، به زاهدی‌فر گفتم که خطای روی میرزایی روی خط محوطه جریمه انجام شد و فکر می‌کنم خط محوطه هم جزئی از این محوطه حساب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان افزود: متاسفانه تیم های شهرستانی‌ مظلوم واقع شده اند و حرف‌مان هم به جایی نمی‌رسد، پس از این اشتباهات داوری، به هیچ کس توهین نکردیم و با ارسال یک نامه اعتراض خودمان را از این مسئله به سازمان لیگ اعلام کردیم، اما موثر واقع نشد.

فتاحی پیرامون خوشحالی امید نورافکن بعد از گلزنی به استقلال گفت: شما در اداره یا نهادی که کار می‌کنید آیا نباید به آن عرق داشته باشید؟ آیا حقوق‌تان را از جای دیگری می‌گیرید؟ چرا نورافکن نباید خوشحالی می‌کرد؟ وی پیراهن سپاهان را بر تن دارد و برای این تیم بازی می‌کند.

وی در پایان در خصوص رفتار عارف غلامی، بازیکن استقلال نیز گفت: غلامی هم باید به تیمش تعصب داشته باشد، البته او چندین سال بازیکن سپاهان بوده و حرکاتی که انجام داد، درست نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =