• ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر: 4335
  • readingTime: ۲ دقیقه
مس ایران

اولین محصول زیرساخت (طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران) با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رونمایی شد.

به گزارش ایراسین، اولین محصول زیرساخت (طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران) با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رونمایی شد.

خداداد غریب‌پور امروز در مراسم رونمایی از طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: امسال پروژه اسید سولفوریک برای تولید ۶۱۰ هزار تن اسید با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون یورویی در این بخش به بهره‌برداری رسید.

وی با تشریح طرح های پیش روی ایمیدرو تصریح کرد: امسال چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در واحدهای مرتبط به سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) افتتاح و به مدار تولید متصل خواهند شد.

غریب پور در ادامه گفت: طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی مس قدرت تصمیم‌گیری مدیریت را در این بخش ارتقا می‌بخشد و شفاف‌سازی از معدن تا محصول و قیمت تمام شده فراهم می‌سازد و علاوه براین شرکت خود را آماده تصمیم‌گیری سریع و چابک می‌کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به شرایط صنایع در موقعیت تحریم کشور گفت: احتمال داد که یکی از دستاوردهای تحریم، اینکه نیازمندی‌ها را باز شناسیم و بر پایه نیاز خود تطبیق وضعیت پیدا کنیم و اکنون در مس با این اقدام،سبب خودباوری جوانان با استعداد و شفاف سازی عملکرد شده است.

غریب پور در ادامه افزود: اکنون بازدهی و سود در صنعت مس، موجب سرمایه‌گذاری در مجموعه می‌شود و رونق توسعه را بدنبال خواهد داشت.

وی گفت: امروز در صنعت مس علاوه بر برنامه‌ریزی برای رشد تولید، در توسعه اکتشافات و اکتشافات تکمیلی گام های ارزنده‌ای برداشته شده و این امر در منطقه سونگون ( آذربایجان شرقی)، سرچشمه (کرمان) و نیز در سیستان دنبال می‌شود که نتایج روشنی به همراه خواهد داشت.

اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این مراسم گفت: اجرای یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی گامی در مسیر شفاف‌سازی و مراحل مالی، فروش، بازرگانی، انبار را مشخص می‌کند و تمامی اسناد مالی به شیوه مکانیزه انجام می‌شود.

وی افزود: این افتخار برای صنعت مس و کشور بوقوع پیوسته که کلیه این برنامه توسط جوانان افتخار آفرین از دانشگاه‌های برجسته کشور صورت گرفته و این برنامه قابلیت بکارگیری در مجموعه های بیرون را هم میسر می‌سازد.

سعد محمدی گفت: انتظار می‌رود چرخه اطلاعات تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ تکمیل شود و این شرکت بتواند همسو با شرکت‌های بزرگ دنیا مسیری را دنبال کند که موجب افتخار برای کشور باشد و به شکل هوشمند برای تصمیم‌سازی اقدام شود و از ابزار روز برای هدایت مجموعه بهره‌گیری شود.

وی در ادامه افزود: سیستم فروش، بازرگانی و آموزش با پیشرفت ۸۰ درصدی در یک دوره یکساله به انجام رسیده و اکنون ۶۳ سیستم و زیر سیستم در قالب یک بانک جامع پیاده‌سازی شده است. ارتباط با مجتمع های سرچشمه، شهربابک و ورزقان باین ترتیب به شکل آنلاین فراهم می‌شود.

سعد محمدی با تاکید بر امنیت بالای این سامانه گفت: سیستم جامع امکان پکیارچه سازی اطلاعات در شرکت مس را فراهم می‌آورد از این رو امکان سرعت بخشیدن به تصمیم‌های استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت را فراهم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =