• ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر: 4333
  • readingTime: ۲ دقیقه
استراماچونی

فضای ورزشگاه نقش جهان خوب بود و اشتیاقی که در فوتبال ایران وجود دارد خیلی مهم است.

به گزارش ایراسین، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: بدون شک من این شور و شوق را به خارج از کشور انتقال می‌دهم چون خیلی‌ها در بیرون از ایران نمی‌دانند که فوتبال در کشور شما چقدر اهمیت دارد، استادیوم نقش جهان جو فوق‌العاده‌ای داشت و مطمئنا چیزی از ورزشگاه های اروپایی کم ندارد تنها چیزی که مهم بود این است که موزیک قبل از بازی صدای خیلی زیاد داشت.

وی پیرامون اعتراضاتی که در زمین انجام داد و تیمش بعد از آن به گل رسید اظهار داشت: تیم ما بعد از آن صحنه که توپ به دست بازیکن حریف خورد عکس العمل خوبی داشت، ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و نزدیک به ۷۰ درصد مالیکت توپ در اختیار ما بود، ما بازی را طوری شروع کردیم که آن را ببریم، ما به سبک فوتبال تیم مان به شکلی هجومی بازی کردیم و من خوشحال هستم که بازیکنانم عکس العمل خوبی بعد از آن صحنه هند داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شرایط بازی به شکلی بود که حریف برای جبران گل خورده توپ‌های بلند روی دروازه ما ارسال می‌کرد، متاسفانه ما در این بازی بهترین سرزن تیممان را از دست دادیم چون یزدانی مصدوم شد ولی از بازی و عملکرد تیمم خوشحال هستم چون حریف از اینکه با ما در اصفهان مساوی کرد خوشحال بود، ما زمانی که ۲ بر یک بودیم چند موقعیت داشتیم.

استراماچونی پیرامون داوری بیان داشت: اعتراض اول و اصلی‌ من به داور این است شاید قبول کنم داور صحنه را ندیده و شاید دید مناسبی روی آن صحنه نداشته است ولی سوال من این است که چرا ۵ داور دیگر وقتی این صحنه را دیدند به داور وسط کمک نکردند؟

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: این اتفاقات باعث می‌شود مردم در مورد کلیت لیگ فکرهای بد کنند، من حرف داور را قبول می‌کنم چون او گفت صحنه را ندیده اما نمی‌توانم این موضو ع را بپذیریم که ۵۰ هزار نفر و ۵ دستیار او این صحنه را دیده‌اند و البته همکاران داور به او کمک نکرده‌اند.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که بعد از عدم اعلام پنالتی چرا برای داور دست می‌زد گفت: من به این سوال پاسخ نمی‌دهم، از داور سوال کردم چرا پنالتی را برای ما نگرفت که او جواب قانع‌کننده‌ای نداشت. داور می‌گفت پنالتی نبوده و یا صحنه را ندیده است، هر انسانی ممکن است اشتباه کند اما رفتاری که در قبال اشتباه مان داریم باید درست و اصولی باشد اگر پنالتی برای استقلال و سپاهان رخ می‌دهد باید گرفته شود.

وی در پایان پیرامون هفته سیزدهم و رقابت با شهر خودرو بیان داشت: برای ما مهم بود که بازی سپاهان و شهر خودرو را با موفقیت پشت سر بگذاریم شنیدم شهر خودرو بازی خانگی خود را باخته و حالا فرصت خوبی برای شکست آنها داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =