• ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
  • کد خبر: 4323
  • readingTime: ۱ دقیقه
نمایشگاه چاپ

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای اتحادیه‌ها آغاز به کار کرد.

به گزارش ایراسین، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای اتحادیه‌ها آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور علی‌اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس، و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد طباطبایی مشاور وزیر و مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر، جمعی از مدیران اتحادیه‌ها و تشکل‌های چاپ تهران و شهرستان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، و معاونان وزارت صنعت معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

علی اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس، و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حاشیه بازدید از این نمایشگاه در خصوص معافیت‌های مالیاتی حوزه فرهنگ و کاهش میزان مالیات بر ارزش افزوده تجهیزات و محصولات چاپی گفت: ما در وزارت فرهنگ تمام تلاش خود را در همراهی با دغدغه های جاری در حوزه چاپ را به کار می بندیم.

وی افزود: حل نهایی این مشکل منوط به رسیدن به تعامل و توافق با دستگاه های مالیاتی کشور می باشد.

کاراندیش همچنین درباره مشکلات مربوط به حوزه‌های ماشین‌آلات و سایر مناسبات فنی چاپ و دریافت تسهیلات مربوط به حوزه‌های صنعتی چاپ گفت: تصویب لایحه دولت درباره واگذاری کلیه امور صنعتی و فنی چاپ از وزارت فرهنگ به وزارت صنعت در کمیسیون‌های فرهنگی و صنعت مجلس شورای اسلامی می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه ماشین آلات وابسته به چاپ و بسته بندی را حل کند.

وی افزود: از نمایندگان حاضر در این نمایشگاه خواستیم تا در رفع این دغدغه مهم با تسریع در تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی به ما کمک کنند.

لازم به ذکر است، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی،‌ بیش از ۴۴۵ شرکت ‌کننده داخلی و خارجی از ایران و ۱۲ کشور دیگر حضور دارند. شرکت‌های خارجی از کشورهای  ایتالیا،‌ سوئد، آلمان،‌ فرانسه،‌ چین،‌ ترکیه و کره‌جنوبی در این نمایشگاه حضور یافته اند. این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۱۱ آذر برقرار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =