فولاد

درخواست ما این است که نمایشگاه های صنعت فولاد و صنایع وابسته تجمیع شوند تا از این طریق بتوان تا حدی نمایشگاه های این حوزه را محدود کرد.

در حاشیه شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران متافو ، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین به کیفیت مناسب نمایشگاه متافو اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است و در طول سال‌های برگزاری همواره موفق بوده است.

وی در ادامه افزود: البته چه‌ خوب است که تعداد این نوع نمایشگاه‌ها اندکی محدود شود. تنوع نمایشگاه در بخش  فولاد خیلی زیاد است. این موضوع می‌تواند به کیفیت و تخصصی بودن نمایشگاه‌ها ضربه بزند.

عظیمیان درباره اهمیت نمایشگاه متافو تصریح کرد: نمایشگاه متافو جزء قدیمی‌ها به شمار می‌آید. به‌ هر حال رقبای زیادی به بازار وارد شده‌اند و ‌به‌طور مرتب نمایشگاه برگزار می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای کیفیت بالای نمایشگاه ها در عین اندک بودن در حوزه فولاد دارید، گفت: درخواست ما این است که نمایشگاه های صنعت فولاد و صنایع وابسته تجمیع شوند تا از این طریق بتوان تا حدی نمایشگاه های این حوزه را محدود کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در پاسخ این سوال که نمایشگاه‌ها باید صرفاً در شهرهای بزرگ برگزار شوند یا خیر گفت: محل برگزاری نمایشگاه مهم نیست بلکه مکان برگزاری می‌تواند گردشی باشد. در هر حال تعداد نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها، زیاد شده است و باید فکری کرد.

عظیمیان در پایان در پاسخ به وضعیت فعلی فولاد مبارکه و دستاورد های تولیدی و صادراتی شرکت گفت: آمار تولید ما افزایش یافته است و همچنین روند سودآوری این شرکت هم افزایشی بوده است. خوشبختانه محصولات جدیدی را روانه بازار کرده‌ایم و انشالله در آینده هم محصولات جدیدتری ارائه خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =