مهدی اسدی

آئین رسمی بدرقه کاروان تجهیزات 80 باب خانه ورزش روستایی استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، به مناسبت هفته بسیج مستضعفان، آئین رسمی بدرقه کاروان تجهیزات 80 باب خانه ورزش روستایی استان اصفهان امروز پنجشنبه هفتم آذرماه در جوار قبور پاک شهدا (گلستان شهدای اصفهان) با حضور محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و دیگر مسئولین  برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهدی اسدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: امروز خطاب بنده به کسانی است که ما در سال 1398 نقد نموده اند و امروز در این مراسم حضور ندارند، خطاب من به کسانی است که به واسطه داشتن یک سایت و یا یک کانال خبری به راحتی با آبروی مردم بازی می کنند اما در میدان کارزار خبری از آنها نیست.

وی ادامه داد: کسانی که نقد غیر منصفانه انجام می دهند امروز باید از نزدیک شاهد تجهیز 80 خانه ورزش روستایی می بودند که تمامی امکانات این خانه های ورزش در خودروها موجود می باشد که جا دارد از همراهی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، دهیاری ها و ... تشکر نمایم.

مهدی اسدی با بیان اینکه هرخانه ورزش روستایی بیش از 30 میلیون تومان هزینه در بر داشته است، بیا ن داشت: برای هر یک از این خانه‌های ورزش روستایی ۱۵۰ میلیون ریال از سوی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان هزینه شده و هر یک از دهیاری‌ها نیز برای آماده سازی مکان‌های خانه ورزش، نزدیک به 300 میلیون ریال در بخش سخت افزاری (تخصیص مکان) هزینه کرده‌اند و در مجموع برای افتتاح این 80 خانه ورزش روستایی بیش از یک میلیارد و دویست تومان هزینه شده است.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در نیمه اول سال 1398، 60 باب خانه ورزش روستایی در روستاهای استان اصفهان تجهیز شد که با حساب افتتاح این 80 باب خانه 140 خانه ورزش در اختیار روستائیان عزیز قرار گرفت، با کمال افتخار می گویم در استان اصفهان 405 روستا دارای خانه ورزش روستایی هستند.

وی افزود: روز 21 آذرماه 1398 چهارمین دوره جشنواره ملی  حرکت و برکت را در شهرستان مبارکه با حضور 31 استان میزبان خواهیم بود.

مهدی اسدی در پایان تاکید کرد: از کسانیکه می خواهند بدون هیچ دلیلی به کسی ضربه بزنند نه در این دنیا و نه در آن دنیا نمی گذریم.

پس از صحبت های اسدی، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: در سطح کشور استان اصفهان بالاترین میزان خانه ورزش روستایی را دارا می باشد، احداث خانه ورزش روستایی و تجهیز آن در استان اصفهان با جدیت دنبال می‌شود تا بتوان مردم مناطق روستایی را به ورزش سوق داد.

وی در پایان گفت: بسیار خرسندم که در مکان مقدس گلستان شهدا به محروم ترین قشر جامعه خدمت می‌کنیم که این اتفاق حاصل تلاش‌ دستگاه‌های مختلف می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =