• ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
  • کد خبر: 4302
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسعود تابش

امیدوارم مردم از دیدار دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران لذت ببرند.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدوارم از بازی بعدی ما روز شنبه مقابل استقلال تهران مردم لذت ببرند و بیایند بازی را تماشا کنند و هر کس هم لیاقت دارد و حقش است پیروز شود.

وی پیرامون پیروزی سپاهان مقابل پیکان در جام حذفی گفت: فوتبال بازی لحظه هاست، به ویژه در مسابقات جام حذفی، موقعیت های خوبی داشتیم که از آنها بهره نبردیم، دو بر صفر جلو بودیم که چند موقعیت نزدند و بعد گل خوردیم و کم مانده بود که بازی مساوی شود.

مسعود تابش تصریح کرد: تیم پیکان تیم بسیار قابل احترامی بود، فکر می کنم می تواند رتبه خوبی با تیم منظمی که دارد کسب کند، آقای فرکی هم مربی با اخلاق و منضبطی هستند، به هر حال اما فرصت های عجیب و غریبی از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به فوتبال دنیا اشاره کرد و افزود: من فوتبال دنیا را تحلیل می کنم و دوست دارم، ببینید ما خیلی با استانداردهای دنیا فاصله داریم، در ایران یک اوت می شود، همه سر داور می ریزند تا حرف خودشان را به کرسی بنشانند.

تابش در رابطه با بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال نسبت به انتخاب زاهدی فر به عنوان داور این مسابقه بود گفت: در مجموع هر داوری برای ما بگذارند ما قبول می کنیم، به آقای ممبینی هم گفتم که داوران جوان هستند و اشتباه می کنند، ما هیچ اعتراضی نداریم و هر داوری برای ما بگذارند قبول می کنیم.

وی در پایان پیرامون وضعیت چمن نقش جهان بود بیان داشت: هنوز بازیکنان روی زمین سر می خورند و این هم به خاطر شرایط زیرساختی است. کندگی اش ولی کم شده و زمین صافی هم است. ما یک سری اصلاحات اساسی را شروع کردیم و مطمئن باشید برای بازی های آسیایی مشکلات چمن را حل خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =