فولاد

به گزارش ایراسین، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در یک ماهه منتهی به آبان ۱۳۹۸ معادل ۳۲ هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال درآمد از محل فروش محصولات خود به دست آورد که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش یافته است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در یک ماهه منتهی به آبان ۱۳۹۸ معادل ۳۲ هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال درآمد از محل فروش محصولات خود به دست آورد که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش یافته است.

مبلغ فروش مهرماه شرکت ۳۴۰۰ میلیارد تومان و میانگین مبلغ فروش تابستان ۳۴۵۰ میلیارد تومان بوده است.

فولاد مبارکه با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی براساس عملکرد ۸ ماهه مبلغ ۲۶۶ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال درآمد از محل فروش ۵ میلیون و ۱۷۹ هزار تنی محصولات (شامل ۳ میلیون و ۱۸۳ هزار تن نورد گرم، ۹۷۲ هزار تن نورد سرد، ۱۸۳ هزار تن محصولات پوششدار و ۸۴۱ هزار تن سایر محصولات) داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲ درصد رشد داشته است.

نرخ ورق گرم مطابق انتظارات از کیلویی ۴۹۰۰ تومان به ۴۷۶۰ افت کرده است که مشابه همین افت در ورق سرد و پوشش‌دار و سایر محصولات (عمدتا اسلب) نیز دیده می‌شود.

تولید مبارکه در ۸ ماهه امسال شامل ۳ میلیون و ۱۸۴ هزار تن نورد گرم، ۹۹۸ هزار تن نورد سرد، ۱۹۲ هزار تن محصولات پوششدار و ۹۷۱ هزار تن سایر محصولات که عمدتا اسلب می باشد، بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =