• ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
  • کد خبر: 4239
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمانی

نشست هم اندیشی رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نشست هم اندیشی رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این نشست با تاکید بر اجرای زیرساخت های توسعه و تجهیز معادن گفت: وزارت راه و شهرسازی با هدف حمایت از حوزه معادن، آماده تامین زیرساخت های منتهی به معادن است.

اسلامی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به امضا تفاهم نامه های متعدد با وزارت صنعت تصریح کرد: در این زمینه امضا تفاهم نامه های متعدد با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گواه این مدعا است.

وزیر راه و شهرسازی تعداد تفاهم نامه های بین این وزارتخانه و ایمیدرو را طی سال جاری بی سابقه خواند و گفت: طی سال جاری، برابر با کل سال های گذشته با ایمیدرو تفاهم نامه همکاری امضا کردیم و روند همکاری ها ادامه دارد.

در ادامه این نشست رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه ظرفیت های همکاری بین وزارت صمت و وزارت راه بسیار گسترده است گفت: در بخش معادن و توسعه زیر ساخت های مرتبط، ظرفیت های همکاری بسیاری بین دو طرف وجود دارد که باید بیش از پیش فعال شود.

رحمانی ادامه داد: تحقق اهداف انقلاب معدنی منوط به تامین زیر ساخت های اولیه از جمله راه های مواصلاتی، خطوط ریلی، بنادر مجهز و ... است.

وی در پایان با اعلام این خبر که برنامه های مشترکی با وزارت راه در آینده عملیاتی خواهد شد گفت: در این راستا برنامه های مشترک و جامعی برای توسعه همکاری ها با وزارت راه و شهر سازی داریم که در حال عملیاتی شدن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =