• ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر: 4212
  • readingTime: ۱ دقیقه
تابش

وقتی عنوان می‌کنند تیم متمول اصفهانی ما هم مجبور هستیم پاسخ دهیم.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون اظهاراتش در مورد قرارداد چند بازیکن پرسپولیس با بیان این مطلب گفت: بارها صحبت‌هایی در مورد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هم شده اما ما تحمل کردیم، ولی به محض اینکه کوچکترین موردی را عنوان می‌کنیم دوستان ناراحت می‌شوند، از آقای انصاری‌فرد به عنوان یک مدیر فوتبالی و با اخلاق انتظار داریم که به سرمربی پرسپولیس پیرامون برخی صحبت ها تذکر دهد.

تابش با بیان اینکه وقتی عنوان می‌کنند تیم متمول اصفهانی ما هم مجبوریم پاسخ بدهیم، افزود: با این صحبت ها مدام از من می‌پرسند که شما چقدر هزینه کرده‌اید و می‌گویند شما بیشترین هزینه را داشته‌اید در صورتی که این‌طور نیست.

وی در ادامه گفت: من برای آقای انصاری‌فرد احترام قائلم اما انتظار نداریم مربی خارجی که 4 ماه است به ایران آمده این صحبت‌ها را مطرح کند، آیا اینها افکار خودش است؟ می‌گویند پرسپولیس ما را تهدید کرده از این پس اگر کسی به باشگاه سپاهان توهین کند یا حرف‌هایی را که صحت ندارد مطرح کند شدیداً مقابله و برخورد خواهیم کرد.

تابش با اشاره به  تعامل دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس بیان داشت: ریشه هر دو تیم شاهینی بوده و باید با هم رفیق باشیم، اما متأسفانه در فضای مجازی حرف‌هایی زده می‌شود که باعث شده جو مسمومی بین دو باشگاه و هوادارانش ایجاد شود.

وی افزود: هر شهری که میهمان هستیم دسته‌جمعی به امیر قلعه نویی توهین شود و یا اینکه عنوان می کنند مهدی تاج و محمدرضا ساکت به تیم سپاهان کمک می‌کند اما من فکر نمی‌کنم این دو نفر آنقدر مدیریت نداشته باشند که بخواهند به نفع ما کار کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون درخشش محمد محبی در تیم ملی اظهار داشت:  محبی خودش را در تیم‌ملی فوتبال نشان داده، وی بازیکنی جوان است و من شاهدم که در تمرینات زحمت می‌کشد و بچه پاک،‌ سالم و بی‌حاشیه‌ای است و آرزوی موفقیت بیشتری برای این بازیکن دارم.

تابش در پایان تصریح کرد: متأسفانه به عراق باختیم و ما هم عرق ملی داریم و ناراحت شدیم اما نباید در کار تیم دخالت کنیم، بیائیم همه کمک کنیم تا این نتایج جبران شود، خوشبختانه سه بازی در ایران داریم و فرصت جبران وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =