بانوان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان چهار بر صفر، ذوب آهن را در هم کوبید.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته ششم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه شفق به میزبانی ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که طلایی پوشان با چهار گل میزبان خود را شکست دادند و توانست جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

دراین دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان با یک بازی هجومی نسخه ذوب آهن را پیچید هر چند میزبان حملاتی را روی دروازه حریف داشت که در گلزنی ناموفق بود اما در مقابل تیم سپاهان موفق شد از موقعیت‌ها نهایت بهره را ببرد . مرضیه فیضی 2 گل، شقایق روزبهانی و رقیه شهبازی گلزنان دربی فوتبال بانوان اصفهان بودند.

پیش از این شهرآورد بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن از مربیان و بازیکنان فصل گذشته تیمش که امسال در تیم حریف حضور دارند تجلیل کرد.

همچنین تیم همیاری آذربایجان غربی در خانه خود با قبول پنج گل متحمل شکست سنگین مقابل تیم شهرداری بم شد که بهناز طاهرخانی ۲ گل، نرگس کوهستانی، مونا حمودی و سمانه چهکندی موفق به گلزنی شدند.

با این نتیجه تیم شهرداری بم با ۱۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند، آذرخش کردستان با ۱۸ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و هیات فوتبال البرز نیز با  ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر جای گرفت.

در دیگر دیدار تیم‌های شهرداری سیرجان و آذرخش کردستان به مصاف هم رفتند که در پایان آذرخش کردستان موفق شد یک بر صفر به برتری رسیده و دروازه خود را بسته نگه دارد.

لیگ برتر بانوان در فصل‌جاری با حضور ۱۲ تیم از ۱۹ مهرماه آغاز شد و تیم‌های زاگرس شیراز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، ملوان بندرانزلی، همیاری آذربایجان‌غربی، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ذوب‌آهن اصفهان، هیات فوتبال البرز، آویسا اهواز، سپاهان اصفهان  و آذرخش کردستان در این مسابقات حاضر هستند.

نتایج کلی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران:

شهرداری سیرجان صفر – آذرخش کردستان یک

ذوب آهن صفر – فولاد مبارکه سپاهان ۴

همیاری ارومیه صفر- شهرداری بم ۵

هیات فوتبال البرز ۴ – زاگرس شیراز صفر

آویسا خوزستان یک – ملوان یک

پارس جنوبی صفر – پالایش گاز ایلام ۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =