• ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر: 4205
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هماهنگی کاملی با تیم های ملی فوتبال ایران داشته است.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همیشه با تیم ملی ۱۰۰ درصد هماهنگ بوده و می‌خواهیم تیم ملی امید بعد از چند دهه به المپیک صعود کند، هرچند اگر بخواهیم ‌ زمان بازی ما را تغییر نمی دهند و امید نورافکن به بازی با صنعت نفت نخواهد رسید.

وی پیرامون دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تعطیلات لیگ برتر گفت: امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف فولاد خوزستان خواهیم رفت و در هفته آینده نیز یک بازی تدارکاتی داریم اما هنوز مشخص نیست که با چه تیمی باید دیدار کنیم.

فتاحی در خصوص آذرماه فوتبالی و شلوغ برای سپاهانی ها  بیان داشت: به هر حال سپاهان، تیمی حرفه‌ای می باشد و از بازیکنان حرفه‌ای بهره می برد و خوشبختانه مصدومان هم بازگشتند و ما باید در ۳۶ روز ۹ بازی انجام دهیم که کادرفنی در این مورد برنامه ریزی کرده است، برنامه مسابقات را ابتدای فصل به تیم‌ها داده‌اند و ما نیز طبق آن به جلو می رویم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درباره زمان بازی این تیم با صنعت نفت آبادان گفت: ما درخواست کردیم که زمان بازی را عوض کنند که سازمان لیگ می‌گوید هر ۴ روز یک‌بار بازی دارید و هیچ زمان دیگری نمی‌توانستند برای این بازی درنظر بگیرند.

فتاحی در پایان پیرامون برگزاری نشست کمیته آسیایی در اصفهان بیان داشت: این نشست به منظور هماهنگی‌های لازم جهت حضور تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و هماهنگی های لازم در خصوص هر چه بهتر برگزاری این رقابت ها انجام گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =