• ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر: 4202
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدی راد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با دید حرفه‌ای و با هدف تیمداری در رشته والیبال قدم گذاشته است.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برد شیرین مقابل خاتم اردکان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر با بیان این مطلب اظهار داشت: از کسب سومین پیروزی در این فصل خوشحالم، به همه‌ بازیکنان و کادر فنی تبریک عرض می کنم، بازیکنان تیم خاتم اردکان از کیفیت خوبی برخوردار هستند و توانستند در ورزشگاه خانگی ما در ست های سوم و چهارم بازی خوبی از خود به نمایش گذارند.

وی ادامه داد: بازی با خاتم اردکان یک بازی خانگی بود و باید در این بازی امتیاز همراه با پیروزی کسب می کردیم و سالن مخابرات جای اشتباه بازیکنان سپاهان نبود و خوشبختانه این اتفاق رخ داد، در دقایقی از بازی بازیکنان حریف به ویژه با سرویس های خوب برای ما مشکل ایجاد کردند اما در دو ست پایانی به خوبی بازی را مدیریت کردیم.

محمدی راد پیرامون برگزاری دو بازی در هفته بیان داشت: با توجه به برگزاری دو مسابقه در هفته شرایط برای همه تیم‌ها سخت است و فشار مضاعفی بر روی بازیکنان وارد می شود که البته تیم ها به موضوع پلی آف  مسابقات رای داده اند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: انجام مسابقات والیبال بصورت پلی آف باعث فشردگی رقابت ها و متعاقبا کاهش کیفیت مسابقات خواهد شد، اما سعی می‌کنیم در همه دیدارها از همه بازیکنان استفاده کنیم تا فشار روی بازیکنان کم شود و همه بازیکنان شرایط بازی را پیدا کنند.

وی در پایان پیرامون باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان گفت: این باشگاه سپاهان با دید حرفه‌ای و با هدف تیم‌داری در رشته والیبال قدم گذاشته و برای استان اصفهان که چند سالی است در سوپر لیگ حضور نداشته است، باعث افتخار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =