• ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر: 4175
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به اولین پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین، تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز دوشنبه در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نخستین پیروزی‌شان را رقم زد، در این بازی طلایی پوشان هندبال سپاهان، مقابل تیم العربی کویت، با نتیجه 31 بر 25  به پیروزی رسیدند، شاگردان طاهری در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت هم گروه هستند، فولاد مبارکه سپاهان در  ‌دور پایانی مرحله گروهی روز چهارشنبه مقابل باربار بحرین به میدان می رود.

جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا با حضور 11 تیم، از 16 آبان‌ماه در کره‌جنوبی آغاز شده و تا 26 آبان ادامه خواهد داشت.

....

سپاهان به مصاف فولاد خوزستان می رود

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از رقبای خود را برای انجام بازی تدارکاتی در فاصله تعطیلات لیگ مشخص کرد، سپاهان صدرنشین رقابت های لیگ برتر با توجه به تعطیلات دو هفته ای رقابت های لیگ، به دنبال حریفی تدارکاتی بود که پس از مذاکرات انجام شده، قرار است با تیم فولادخوزستان مصاف بدهد. این دیدار روز پنجشنبه همزمان با دیدار تیم ملی ایران برابر عراق و به میزبانی طلایی پوشان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. گفتنی است که سپاهان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف این تیم رفت که در پایان به تساوی بدون گل در خانه حریف دست یافت. امیرقلعه نویی همچنان در تلاش است که برای یک بازی دوستانه دیگر هم برنامه ریزی کند.

.....

قهرمانی رکابزن سپاهانی در تور سینگ کاراک اندونزی

مرحله هفتم تور بین المللی دوچرخه سواری سینک کاراک اندونزی با قهرمانی محمد گنج خانلو از تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

مرحله هفتم تور سینگ کاراک به مسافت ۸۲.۹ کیلومتر شامل دو خط کوهستان در کیلومتر های ۱۳.۸ و ۴۴ و دو خط امتیازی در کیلومتر های ۵۳.۵ و ۷۱.۱ بود محمد گنج خانلو موفق شد پیشتر از رقیبان خود از خط دوم کوهستان و دو خط امتیازی عبور کند و در نهایت قهرمانی این مرحله از رقابت‌ها را از آن خود سازد.

شایان ذکر است تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان نیز در این مرحله به مقام سوم دست یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =