روحانی

اینکه نیازمندی های فولاد کشور را تامین و مازاد آن را صادر کنیم، به این معناست که این ملت تحریم ناپذیر است.

به گزارش ایراسین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در آیین افتتاح کارخانه احیای مستقیم بافت در استان یزد با تقدیر از زنجیره فولاد در افزایش توانمندی تولید و صادرات و رونق اقتصادی در این صنعت، گفت: اینکه نیازمندی های فولاد کشور را تامین و مازاد آن را صادر کنیم، به این معناست که این ملت تحریم ناپذیر است.

روحانی در ادامه افزود: مدیرعامل پروژه بافت گزارش داد راه اندازی این طرح و واردات تجهیزات آن در دوره برجام بوده اسـت، و این مسئله نشان می دهد که در جنگ اقتصادی صنعت کشور همیشه پیروز خواهد شد.

رییس جمهور با بیان اینکه افتتاح کارخانه ای با تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در شرایط تحریم، مبارک و باعث خرسندی است، گفت: چنین طرح هایی رونق اشتغال نسل جوان را به همراه خواهد داشت.

روحانی گفت: افتتاح هر یک از طرح ها، ضربه ای به تحریم های اعمال شده علیه ایران محسوب می شود. آن بخش هایی که تحریم مانع واردات تجهیزات شد، به دست متخصصان داخلی ساخته شد.

وی گفت: فولاد را تولید، مصرف داخلی را تامین و مازاد آن را صادر می کنیم. مگر می شود کشوری در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و منزوی باشد؛ بدیهی است نیاز به تعامل با دنیا داریم، دشمنان می خواهند ما در دنیا منزوی شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =