• ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
  • کد خبر: 4162
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری 0-2تیم سپاهان اصفهان -تراکتورسازی تبریز
در هفته دهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تعطیلات لیگ برتر کشور دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در اردن به مصاف تیم ملی عراق می رود و به همین دلیل لیگ برتر ایران به مدت دو هفته تعطیل می باشد، در این فاصله تا روز یکم آذرماه که رقابت های لیگ از سر گرفته می شود و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود، امیر قلعه نویی به دنبال دو دیدار تدارکاتی برای شاگردانش است تا بازیکنانش از آمادگی دور نشوند. تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان هفته دهم رقابت ها با ۲۲ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است و در آذرماه باید ۷ مسابقه فشرده را برگزار کند.

از این باشگاه خبر می رسد که خوشبختانه چهار بازیکن مصدوم این تیم، در تمرینات گروهی شرکت دارند، تمرینات تیم فوتبال سپاهان در شرایطی از روز گذشته دنبال شد که کی روش استنلی بزرگترین غائب تیم بود ولی خبر خوشحال کننده برای سپاهانی ها شرکت کردن ولادیمیر کومان، محسن مسلمان، نقی زاده و محسن ایران پوریان در تمرینات گروهی بود.

با این حال مصدومیت کی روش که میزان آن مشخص نیست و حتی ممکن است این بازیکن به دو دیدار مهم طلایی پوشان مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال نرسد.

با این حال مهدی صدیقی پزشک باشگاه سپاهان در مورد مصدومیت وی می گوید: پس از تست های انجام شده از کی روش استنلی مشخص شد آسیب در زانو جدی نیست اما در عضله همسترینگ مشکل دارد و قطعا استنلی به بازی بعدی مقابل نفت آبادان می رسد، همچنین محسن مسلمان، کومان و ایرانپوریان و نقی زاده در تمرینات گروهی حضور دارند و مشکلی بابت همراهی تیم ندارند.

ضمن اینکه شرایط حامد بحیرایی دیگر هافبک طلایی پوشان به طور کامل مشخص نشده و این بازیکن همچنان از تمرینات اصلی تیم دور است.

گقتنی است از تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیام نیازمند در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و برای دیدار برابر عراق آماده می شود. همچنین امید نورافکن، محمد محبی و علی کی خسروی هم در تیم امید هستند و برای دو بازی دوستانه به اندونزی سفر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =