• ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر: 4148
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میهمان سایپا می باشد.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۸ با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان در خانه والیبال تهران میهمان سایپا خواهد بود. هر دو تیم در هفته سوم با شکست برابر حریفان خود به مصاف هم می روند، نارنجی پوشان تهرانی در هفته سوم نتیجه را به شهداب واگذار کرد و طلایی پوشان هم با وجود میزبانی مغلوب شهرداری گنبد شد. به هرحال سپاهان بازی سختی را مقابل سایپا خواهد داشت، هر چند شکست سایپا در هفته چهارم دور از دسترس شاگردان محمدی راد نیست.   

-راهیاب ملل مریوان – شهرداری ارومیه

در این هفته تیم راهیاب ملل مریوان باید مقابل یکی از مدعیان قهرمانی قرار گیرد، شهرداری ارومیه تنها در هفته سوم توانست نخستین پیروزی خود را مقابل خاتم اردکان کسب کند تا کمی از شرایط بحرانی خارج شوند اما این تیم در آخر فصل می تواند مدعی باشد.

-فولاد سیرجان ایرانیان – پیام خراسان

سیرجانی‌ها میزبان پیامی خواهند بود که تاکنون نتوانسته طعم شیرین پیروزی را حس کند، نماینده خراسان در گام اول مقابل شهرداری ورامین مغلوب شد، در هفته دوم با قرعه استراحت روبرو شد و در سومین هفته هم در خانه خود نتیجه را به پیکان واگذار کرد، به نظر می رسد که فولاد بازی آسانی را با پیروزی تجربه خواهد کرد.

-خاتم اردکان – شهداب یزد

به نوعی دربی والیبال یزد محسوب می شود، اردکانی‌ها یک پیروزی و یک شکست در کارنامه خود دارند و در تلاش هستند تا از شرایط میزبانی در این هفته استفاده کنند، اما به خوبی می‌دانند که کار سختی در پیش دارند، چراکه شهداب در هفته سوم توانست سایپای مدعی را در خانه والیبال تهران شکست دهد، شهدابی‌ها مقابل اردکانی‌ها انگیزه زیادی دارند.

-کاله – شهرداری ورامین

نبرد صدرنشین با شهرداری ورامین که تیمی جوان و یکدست است و بدون شک دیدار این دو تیم یک طرفه و سرد نخواهد بود، حضور تماشاگران آملی در سالن پیامبر اعظم هم بر جذابیت‌های این مسابقه خواهد افزود.

-شهرداری گنبد – شهروند اراک

گنبدی‌ها پس از غلبه بر شهرداری ارومیه، شهداب یزد و فولاد مبارکه سپاهان این بار در فکر پیروزی بر شهروند اراک هستند، تیم شهروند که حاشیه‌های زیادی دارد می تواند مقابل شهرداری گنبد دوام بیاورد.

گفتنی است در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان با قرعه استراحت روبرو است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =