• ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
  • کد خبر: 4147
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی کیانی

همه‌ بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با تمام وجود تلاش می‌کنند، امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب پیرامون پیش بینی قهرمانی تیمش اظهار داشت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید این روند را ادامه دهیم و اکنون صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است، در تیم ما همه‌ بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود چراکه تیم ما شایسته قهرمانی است.

وی با اشاره به پیروزی دو بر صفر طلایی پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر کشور گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل تراکتور داریم، ولی در ورزشگاه نقش جهان که ورزشگاه خانگی ما محسوب می شود، محکوم به پیروزی بودیم، در حالیکه در دو بازی قبلی هم امتیازهای حساسی را از دست داده بودیم و باید تراکتور را شکست می‌دادیم، بازی با شاگردان دنیزلی یک بازی شش امتیازی برای سپاهان بود که خوشبختانه با کسب سه امتیاز برای ما به پایان رسید.

کیانی در مورد تقابل با تیم سابقش (تراکتورسازی تبریز) خاطر نشان کرد: خاطراتی از بازی در تبریز دارم که فراموش‌شدنی نیستند، ۱۱ سال در تبریز فوتبال بازی کردم، هیچوقت تصور نمی‌کردم مقابل تراکتور بازی کنم، ولی فصل گذشته شرایطی به وجود آمد که این تیم را ترک کردم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در این سال‌ها هم با خیلی از کم و کاستی‌ها ساختم و هیچ وقت برای تراکتور حاشیه درست نکردم، در نهایت شرایط طوری شد که از این تیم رفتم، الان هم پیراهن سپاهان را بر تن می‌کنم و خیلی خوشحالم که برای این تیم بزرگ بازی می کنم.

کیانی در پایان پیرامون عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران افزود: آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند، ولی من در این سال‌ها به اردوی تیم ملی دعوت نشدم، حتماً دلیلی دارد که دعوت نشدم و نمی‌دانم چه باید بگویم. خیلی‌ها به من می‌گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم، ولی کادر فنی تیم ملی نظر دیگری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =