• ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
  • کد خبر: 4120
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران 

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازی با تراکتورسازی تبریز را بسیار سخت دانست.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  و تراکتورسازی تبریز همیشه مصاف های جذابی را برگزار کرده اند، در راس کادرفنی تراکتورسازی مصطفی دنیزلی می باشد که وی از مربیان بزرگ دنیا و ترکیه است، با این تفاسیر بازی بسیار سختی روز سه شنبه داریم.

 وی تصریح کرد: اما چون میزبان شاگردان دنیزلی هستیم به دنبال حداکثر امتیاز می باشیم، در بازی های گذشته مقابل سایپا و پارس جنوبی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه چهار امتیاز از دست ما پرید.

قلعه نویی با بیان اینکه تیم ها از تساوی با ما خوشحال می شوند گفت: خیلی ابراز خوشحالی می کنم چراکه تیمی درست کرده ایم که برخی تیم‌ها با تساوی گرفتن از ما، خوشحالی می‌کنند، این نشان می‌دهد که آرام آرام سپاهان به دوران طلایی‌اش برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون برنامه های فرهنگی باشگاه سپاهان برای تقدیر از احسان حاج صفی کاپیتان سابق این تیم بیان داشت: باید برای هر کسی که در فوتبال زحمت کشیده، مراسم تقدیر برگزار شود، بنده زمانی که جای دیگر بودم بهترین خداحافظی‌ها را برای بازیکنانم از جمله محمود فکری، علیرضا منصوریان و افراد دیگر گذاشتم، الان هم اعتقاد دارم احسان حاج صفی برای فوتبال مملکت و باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است و باید تقدیر شود. قلعه نویی پیرامون فحاشی برخی از هواداران پرسپولیس به رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: پنج روز قبل از اینکه آن اتفاق برای مادر خدابیامرز آقای خطیبی بیفتد ما گفته بودیم که این اتفاقات رخ می‌دهد، در تعجب هستم که آقای تاج و مسئولان قضایی فدراسیون در این مدت واکنشی نشان نداده‌اند، باید به سمتی برویم که فضای ورزشگاه‌ها مطلوب شود.

وی افزود: بنده به خطیبی زنگ زدم و از وی دلجویی کردم، ولی اگر اتفاقاتی که یک سال پیش برای من افتاد برای کسی دیگری رخ می‌داد شاید مسئولان فدراسیون یک فکری می‌کردند، چون به بنده فحاشی نمودند به خودشان زحمت ندادند فکر کنند.

قلعه نویی پیرامون مصدومان سپاهان مقابل تراکتورسازی گفت: سپاهان مصدومان زیادی از جمله کومان، ایرانپوریان، مسلمان، نقی‌زاده و بحیرایی دارند که این بازیکنان برای هفته یازدهم آماده خواهند شد.

وی در پایان بیان داشت: باشگاه بزرگی مثل فولاد مبارکه سپاهان که تنها باشگاه ایرانی است که در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده، از نظر ساختاری و فرهنگی جز بهترین باشگاه‌های ایران است، هواداران طلایی در هر شرایط باید تیم سپاهان را تنها نگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =