• ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر: 4110
  • readingTime: ۲ دقیقه
فتاحی

شهر اصفهان میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

به گزارش ایراسین، علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال امروز یکشنبه جهت بازدید از امکانات میزبانی و انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا سال ۲۰۲۰ به اصفهان سفر کرد. سعید درخشنده به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) و مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون والیبال، در این سفر فتاحی را همراهی کردند و ضمن دیدار با تیمور باجول رئیس هیات والیبال استان اصفهان به همراه علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان از سالن‌ها، هتل و سایر امکانات مورد نیاز جهت میزبانی شایسته از رقابت‌ها بازدید نمودند. در این بازدید نظر ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا مثبت بود و اصفهان میزبان این رقابت ها خواهد بود. فتاحی در ادامه سفر یک روزه خود به اصفهان، عصر روز یکشنبه دیدار تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و کاله مازندران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال را از نزدیک تماشا نمود.

علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال پیرامون حضور تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر کشور اظهار داشت: این یک اتفاق خوب برای والیبال اصفهان می باشد و پس از چندین سال شاهد نماینده ای از این این استان والیبال خیز در لیگ برتر هستیم، این کار میسر نبود مگر با تلاش و همت مسئولین ورزش استان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان محقق شد.

وی ادامه داد: استان اصفهان پتانسیل فراوانی در رشته والیبال دارد و حتی در سطح کشور هم قابل دفاع می باشد، حضور طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر کمک به ارتقاء کمی و کیفی والیبال استان اصفهان خواهد کرد، این استان در بخش بانوان جزء استان های ممتاز می باشد و امیدوارم در بخش آقایان هم به این ارتقاء دست یابند.

علی فتاحی پیرامون حضور رحمان محمدی راد در راس کادر فنی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: یکی از تدابیر خردمندانه مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این بوده که توانسته از ظرفیت خوب و جوان فدراسیون والیبال بهره ببرد و محمدی راد را در راس کادر فنی این تیم قرار دهد، این سرمربی بسیار با تجربه و از مربیان نخبه کشورمان است که سابقه حضور در المپیک را دارد و با نماینده ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، امیدوارم حضورش در استان اصفهان منشاء برکات خیر برای والیبال اصفهان و ایران شود.

سرپرست فدراسیون والیبال پیرامون تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: بیس و اساس تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان بر مبنای استفاده از ورزشکاران بومی بسته شده است که این موضوع یکی از نکات قابل توجه و مثبت می باشد، حتی این تیم در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم در پایان فصل این تیم را جزء تیم های برتر ایران ببینیم.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از ۳۱ خرداد تا ۸ تیرماه سال آینده در دو سالن ۲۵ آبان (نقش جهان) و شهدای مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد و دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =