• ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر: 4072
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتبال بانوان سپاهان

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم آویسا خوزستان از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه دهم آبان 1398 در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور میهمان تیم آویسا خوزستان می باشد، دیداری که دو تیم روی کاغذ شانس کسب پیروزی را دارند، تیم آویسا خوزستان هر سه بازی قبلی خود را با شکست پشت سرگذاشته و اکنون در قعر جدول رده‌بندی است اما با این وجود تلاش می‌کند از این دیدار امتیاز کسب کند. نماینده خوزستان در این فصل از بازیکنان جوانی بهره می‌برد که تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و این باعث می شود که سپاهانی ها از همین موضوع بهره ببرند، چراکه تیم فولاد مبارکه سپاهان از بازیکنان سرشناس بهره می‌برد و از تجربه بیشتری نسبت به حریف برخوردار است.

طلایی پوشان اصفهانی از سه بازی گذشته خود چهار امتیاز کسب کرده اند و نیم نگاهی به قهرمانی در این رقابت‌ها دارند هر چند برای رسیدن به این مهم راه طولانی را طی نمایند.

تیم آویسا که در لیگ دسته یک کشور با شکست تمامی حریفان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و با اقتدار جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند به دلیل مشکلات مالی نتوانست در اولین سال حضورش در لیگ برتر به لحاظ جذب بازیکن عملکرد خوبی داشته باشد. دختران خوزستانی اگر چه فرصت حضور در سطح اول لیگ حرفه‌ای کشور را پیدا کرده‌اند اما نبود حامی مالی مناسب، باعث عملکرد ضعیف این تیم شده است.

تیم آویسا خوزستان در سه هفته گذشته رقابت‌ها تنها یک گل به ثمر رسانده و ۱۷ گل دریافت کرده است که این موضوع بیانگر ضعف شدید خط دفاع تیم آویسا است و سپاهان می تواند از این ضعف کمال بهره را ببرد و با دست پر به اصفهان برگردد.

برنامه مسابقات هفته چهارم به شرح زیر است:

جمعه ۱۰ آبان:

آویسا خوزستان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

پارس جنوبی بوشهر - آذرخش کردستان

ملوان - پالایش گاز ایلام

شهرداری سیرجان - شهرداری بم

هیات آذربایجان غربی - هیات البرز

ذوب آهن - زاگرس شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =