رییس نظام رایانه ای

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه اتوکام امسال با شعار رونق ملی تزیین شده است، گفت: از ابتدای امسال با شعار زندگی هوشمند شروع به کار کردیم و دو گام جدید را رونمایی کردیم.

به گزارش ایراسین، محمد اطرج در در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها صنعت نساجی و خدمات را دو گام جدیدی دانست که در نمایشگاه امسال رونمایی می شود.

وی ادامه داد: طرح اجرایی سازمان نظام صنفی رایانه ای برای افزایش گردش مالی در این صنعت، صنعت نساجی است که ۲۵ درصد مشاغل این استان را به خود اختصاص داده و محصولات خود را در نمایشگاه اتوکام امسال به نمایش درآورده است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان افزود: گام دوم در توسعه اقتصاد دیجیتال و در اتوکام، در حوزه خدمات است، زیرا می‌دانیم ۹۰ درصد توسعه اقتصاد در دست خدمات است.

وی افزود:حکام آمریکایی سعی کرده اند باعث یاس و ناامیدی مردم شوند، شورای سیاستگذاری نمایشگاه تصمیم گرفت فضای اختصاص یافته به نوآفرین‌ها و کسب‌وکارها را افزایش دهد.

اطرج با اعلام اینکه یکی از مشکلاتی که شرکت‌های فناوری استان اصفهان به آن برخوردند تامین نیروی انسانی متخصص است، اظهار داشت: در این رابطه باید با توجه بیشتری عمل کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =