• ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر: 4067
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سی و سومین دوره لیگ برتر والیبال ایران را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش ایراسین، سی و سومین دوره لیگ برتر والیبال ایران، امروز با ۶ بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در اولین گام، تیم  فولاد ایرانیان سیرجان را با نتیجه ۳ بر یک از پیشروی برداشت، تیم های شهرداری گنبد، کاله، شهرداری ورامین، سایپا و پیکان دیگر تیم های پیروز این هفته بودند.

در نخستین بازی فصل، شهرداری گنبد در خانه خود مقابل شاگردان مصطفی کارخانه در شهرداری ارومیه پیروز شد تا شگفتی اول لیگ رقم بخورد. در تهران هم تیم مدعی سایپا که به نظر می‌رسید کار ساده‌ای مقابل تیم تازه لیگ برتری شده راه‌یاب ملل مریوان دارد، به سختی و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

طلایی پوشان سپاهانی در این مسابقه که از ساعت ۱۷ در سالن مخابرات اصفهان آغاز شد توانستند با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۳۰ بر۳۲ میهمان خود را شکست دهند و لیگ را با پیروزی آغاز کنند.

در خانه والیبال تهران، تابلوی امتیازات، تعداد تعویض‌ها را اشتباه نشان می‌داد. در یک ست وقتی تیم سایپا هر ۶ تعویض خود را انجام داد، آنالیزور این تیم مجبور شد از کنار زمین به سرمربی اعلام کند که دیگر تعویضی ندارند.

خط مربوط به منطقه قرار گرفتن مربیان هم که از سال گذشته در قوانین والیبال حذف شده است، همچنان روی کف‌پوش خانه والیبال قرار دارد که البته مربیان به آن توجهی نمی‌کنند.

تیم سایپا هم چندان برای آغاز مسابقات آماده نبود، با وجود سرمای هوا، بازیکنان این تیم گرمکن نداشتند و محمدجواد معنوی‌نژاد مجبور شده بود در کنار زمین گرمکن تیم فوتبال لیورپول انگلیس را بر تن کند.

هیچ تابلوی تبلیغاتی هم در کنار زمین وجود نداشت، مسئولین فدراسیون به هیات‌های استانی اعلام کرده بودند که به هر ترتیب، این هفته مسابقات را برگزار کنید به امید اینکه برای هفته دوم شرایط بهتر شود.

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال

شهرداری گنبد ۳ – شهرداری ارومیه ۲

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – فولاد ایرانیان سیرجان ۱

کاله آمل ۳ – شهداب یزد ۲

شهرداری ورامین ۳ – پیام مشهد ۰

سایپا ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۱

شهروند اراک ۰ – پیکان تهران ۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =