نمایشگاه

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته، محمدرضا بهرامن افزود: امروز کشور در حال توسعه است و در شرایط خاصی قرار گرفته ایم و اینگونه رویدادها در راستای اعلام مزیت های جذب سرمایه گذاری است.

وی در ادامه لازمه توسعه بخش معدن را آینده پژوهی خواند و گفت: باید سیاست گذاری تصمیم سازان در این بخش بر مبنای آینده پژوهی باشد.

رئیس خانه معدن گفت: در چنین شرایطی اگر بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر، مزیت های معدنی را به جامعه کشور خوب تعریف کنیم قاعدتا اثرات آنرا در تصمیم سازی های کشور به خوبی خواهیم دید.

بهرامن افزود:در خانه معدن نیز در یک سال گذشته همواره بر بحث آینده پژوهی در بخش معدن تاکید شده است چون بدون آینده پژوهی قطعا قادر نخواهیم بود از تکنولوژی های نو استفاده نماییم و براساس شرایط آینده خودمان را تجهیز کنیم.

رئیس خانه معدن ایران خاطرنشان کرد: با آمار و ارقام صحیح از حوزه معدن می توانیم سیاست سازان و تصمیم گیران را به سمت خودمان بکشانیم تا سیاست گذاری آنها نیز برای بخش معدن بر مبنای آینده پژوهی باشد و حتما توسعه را در این شرایط خواهیم داشت.

وی توسعه را از ملزومات حوزه معدن خواند و گفت: معدن ثروت خدادادی است که به ما داده شده و می توان از ثروت نفت در توسعه زیرساخت ها و از ثروت معدن در توسعه اشتغال و تامین نیاز صنایع خود و کشورهای منطقه استفاده نمود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از ۹ تا ۱۲ آبان ماه در سه صلی اکتشاف، استخراج و فرآوری و در محل د ائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه بیش از ۱۷۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۳۰ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها، جدیدترین و نوین ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر ۱۷ هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته و در کنار شرکت های داخلی، شرکت کنندگان خارجی از شش کشور آلمان، ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند و نوین ترین تجهیزات، دستگاه ها و صنایع مرتبط با بخش معدن را به نمایش عموم گذاشتند. از این تعداد کشورهای آلمان و چین بصورت گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از ۹ تا ۱۲ آبان ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل د ائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =