• ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
  • کد خبر: 4026
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نوعی

باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم، مخصوصاً سایپا که مانند هوای بهاری است.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا با بیان این مطلب گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم، مخصوصاً سایپا که مانند هوای بهاری است، تبریک می‌گویم به ابراهیم صادقی که برخلاف خیلی‌ها اخلاق‌مدار است، وی یک سال شاگرد من در تیم ملی بود و قطعاً جزء مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: در بازی با سایپا به دنبال چند هدف هستیم، اول اینکه گل دریافت نکنیم، دوم اینکه سه امتیاز بازی را کسب نمائیم و صدر جدول لیگ برتر ایران را حفظ کنیم.

 امیر قلعه‌نویی پیرامون تیم ابراهیم صادقی اظهار داشت: سایپا تیم بسیار خوبی است و به نتیجه هفته قبل آنها کار نداریم، این تیم چند بار شگفتی‌ساز شده است، مخصوصاً مقابل ذوب‌آهن، امیدوارم با حضور تماشاگران سپاهانی فردا بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان اینکه تعجب می‌کنم که در دیدارهای خانگی هواداران زیادی به ورزشگاه نمی‌آیند، افزود: جاهای دیگر را ببنید، شاید تیم‌های‌شان شرایط خوبی هم نداشته باشند، اما استقبال خوبی از سوی تماشاگران آنها می‌شود که واقعاً جای تشکر دارد، توقع داریم هواداران به ورزشگاه بیایند و حمایت‌مان کنند. وی تصریح کرد: ما در سپاهان یکی دو سال میهمان هستیم و این تیم برای آنهاست، هواداران می‌توانند به تیم انگیزه بدهند و امیدوارم فردا بیشتر به ورزشگاه بیاند، بازیکنان توقع دارند و مدام می‌پرسند چه شده است که تماشاگر کمی به استادیوم می‌آید؟ من زیاد دنبال این بحث‌ها نیستم.

قلعه نوعی پیرامون بازی خوب کاپیتان فولاد مبارکه سپاهان در چند هفته گذشته گفت: ما بازیکنانی جذب کردیم که مهره‌های جایگزین خوبی باشند، درباره کیانی اعتقاد خودم این است که حتی می‌تواند در تیم ملی هم باشد، کیانی پارسال خیلی خوب نبود، اما امسال بهتر بازی می‌کند، برخی بازیکنان هم فنی هستند و هم وزنی که کیانی جزو آن دسته بازیکنان است.

وی در پایان افزود: سایپا در یک بازی نتیجه ۲ بر صفر را برمی‌گردانند، ما مقابل سایپا و ابراهیم صادقی که نماد این باشگاه است، کار سختی داریم، امیدوارم با کسب سه امتیاز نقش جهان را ترک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =