اشتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایراسین به نقل از مهر، محمد علی شجاعی اظهار داشت: طبق آمار تا تاریخ ۲۳ خرداد جذب اعتبارات برای اشتغال در بخش های مختلف فقط ۱۲ میلیارد ریال بوده که این آمار در تاریخ نهم مردادماه جاری به هزار و ۶۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی شناسایی و برطرف شدن مشکلات چهار بانک عامل و برگزاری جلسات شبانه روزی در محل استانداری را از دلایل افزایش بالای این جذب بیان کرد و گفت: استان اصفهان با ۹ هزار واحد صنعتی ظرفیت دریافت و جذب اعتبارات بیشتری را نیز دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان تاکید کرد: جایگاه استان در مدت ۵۰ روز در جذب اعتبارات اشتغال از بیست و نهم کشور به جایگاه پنجم رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به عدم موفقیت شهرستان آران و بیدگل در دو بحث اشتغال در  شهرستان گفت: مسئولان شهرستان تا یک هفته آینده باید اقدامات مناسب را در بحث مشاغل کارورزی برای جذب اعتبارات انجام دهند.

شجاعی درباره مشکلات عدیده در بخش صنعت دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به ویژه در بخش فرش ماشینی اظهار داشت: کمبود نقدینگی، گمرک و تهیه مواد اولیه به عنوان عمده مشکلات در دست بررسی دقیق استان و وزارت صنعت قرار دارد.

وی اضافه کرد: در بحث داخلی سعی بر این است اقدامات لازم در بخش استانداری در مدت ۱۰ روز آینده انجام و با تلاش استاندار مشکل فرا استانی در بخش ملی در حال پیگیری و حل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =