• ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 3991
  • readingTime: ۲ دقیقه
جواد محمدی

باشگاه ذوب آهن را همیشه امپراطوری می دانم و کسب ۵۰ سال افتخار در داخل خارج را می توان نمونه ای از آن دانست.

به گزارش ایراسین، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن ۵۰ سال قدمت دارد، این عظمت به امپراطوری کارخانه ذوب وابسته است که دارای سرمایه عظیم مادی مالی و معنوی است و تعداد زیادی ایثار گر و شهدا در ذوب آهن هستند.

وی ادامه داد: در ذوب آهن نیاز به هم افزایی و کار تیمی داریم، یکی از اهداف ما احترام به پیشکسوتان، توجه به مسائل فرهنگی و هم افزایی با دلسوزان ذوب آهن است، قطعا می خواهیم حضور هواداران را در بازی ها داشته باشیم. زمانی که ذوب آهن در جام باشگاه ها فینالیست شد هواداران به حمایت خوبی کردند.

وی پیرامون حضور رسول کربکندی در باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: حضور وی یک دلگرمی برای دلسوزان و هواداران ذوب آهن است و شکل تیمی در رده های پایه دارد می افتد، تیم فوتبال ذوب آهن تیم خوبی است که بزرگترها با جوانان کنار هم هستند که یک نواخت شدن به زمان نیاز دارد؛ از این تیم قاطعانه حمایت می کنیم و نیاز است که زمان بگذرد.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن ۴۲ میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد گفت: فردا سه شنبه، جلسه مجمع باشگاه است، اعتبار مصوب کمک به باشگاه ۲۵ میلیارد تومان می باشد، تیم فوتبال ۴۵ میلیارد تومان بسته شده است و روز شروع لیگ زمان معارفه من بوده است؛ هیئت مدیره و تیم تاثیری در قرار داد نداشته است، مدیریت فعلی نقشی در بسته شدن تیم های پایه فوتبال ایفا نکرده است، تنها سرمربی که به شخصه انتخاب کردم مهران حاتمی برای بسکتبال ذوب آهن بود.

محمدی با بیان اینکه ۲۴ تیم در رشته های مختلف داریم، خاطرنشان کرد: بودجه جاری پرسنل و تیم فوتبال ذوب آهن در مجموع به  ۱۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد و تعهد به این بودجه کار ساده ای نیست، دو ماه است بیشتر از ۵۰۰ طلب کار به باشگاه مراجعه کرده اند، زمانی که مدیرعامل شدم حساب های جاری باشگاه را مقام قضایی مسدود کرده است، تمام این بدهی ها باید پرداخت شود و این مسئله قانونی است و پای آن ایستاده ایم. هفته گذشته ۱۰ درصد به تیم فوتبال بزرگسالان تزریق کردیم.

وی ادامه داد: «لورن وود» بازیکن بسکتبال سال های گذشته ذوب آهن است که بیشتر از چند سال بدهی باشگاه به او پرداخت نشده بود. لورن به فیبا شکایت کرد و بدهی ذوب آهن نزدیک به ۲۰۵ هزار دلار بود که با ۵۰ هزار دلار این بدهی را تسویه کردیم، به استنلی حدود ۷۰ هزار دلار بدهی داشتیم که نزدیک بود فیفا پنجره نقل و انتقالات ذوب آهن را ببند، با استنلی توافق کردیم و زیر ۵۰ هزار دلار پرونده کی روش بسته شد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا شما ممنوع المصاحبه هستید؟ گفت: کسی عنوان نکرده است که من ممنوع المصاحبه هستم، باشگاه سخنگو دارد و نیازی نسیت که مصاحبه کنم.

وی در پایان تاکید کرد: تغییرات و جا به جایی در ذوب آهن تصمیم جمعی را مقدم تر از فردی می دانم و هر تغییر در تصمیم بر اساس تصمیم جمعی است و شخصی تصمیم نگرفته ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =